Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ospalky

04. 03. 2021
7
10
310
Autor
Akim

Rána bolestná

špagátem surovým ne snadno svážeš

když ani oprátku uplést si nedokážeš

slovíčka strastná

čmáráš si pod víčka

duši i srdce za sebou v igelitu vlečeš

lidství v tobě skomírá, i lásku zapřeš

dřív, než dohoří svíčka.


10 názorů

Akim
05. 03. 2021
Dát tip

I já přeji příjemné prožití víkendu, ať už jsou zážitky s jakéhokoliv ranku, hihi. :-)


annnie
05. 03. 2021
Dát tip

Tak ať se ti dobře pracuje a posléze dobře odpočívá. Užij si obojí! a.


Akim
05. 03. 2021
Dát tip

Děkuji za shovívavost, můj víkend je však veskrze pracovní. :)


annnie
05. 03. 2021
Dát tip

Netřeba rozvádět. Přeju brzkej přechod z virtuálního světa do reálnýho. Nám všem. Měj krásnej víkend a.


Akim
05. 03. 2021
Dát tip

Jako mé děkování je vřelé a upřímné. Doba covidová mi nesvědčí a já trpím určitou tvůrčí krizí, múza mě zkrátka nelíbá. A takhle báseň ze mě vytryskla tak samozřejmě a bez meškání, jako by mě snad sama víla pohladila. A tu vílu zřím v tobě, alespoň myšlenkově. Snad odpustíš mi tedy trochu těch rozpustilých myšlének a náznaku čehosi, co dalo by se nazvat virtuální milování. :-)


annnie
05. 03. 2021
Dát tip

No vidíš, ono to půjde :) Omlouvat se netřeba. Jsem ráda, žes zahodil špagát :)


Akim
05. 03. 2021
Dát tip

Vytažená z igelitu

 

...ráno snad bude hřejivé

a večer...

večer ucítí bolest,

však tu si uvědomí,

že ta bolest není nepříjemná,

vzrušuje ji,

přizná si,

dýchá ji na šiji,

dlaněmi opanoval její ňadra,

hrbolky jejich

mezi prsty

svírá a do ticha

šeptá ji stále hlasitěji...

chci tě (miluji tě "pro romantičky").

 

pardon, možná jsem se nechal zbytečně moc unést, snad do rozpakl neuvedl jsem tě, neurazil, to by mi bylo líto. :-) každopádně děkuji za inspiraci, báseň napsaná prakticky jen v nezbytně dlouhém čase, pár vteřin... a ty jsou dle mého názoru nejlepší, tyhle "vystřiky". ježiš, já se zas budu muset omlouvat, nic nebylo psáno ve zlém, jen mám asi rozvernou náladu, nu. :-)


annnie
05. 03. 2021
Dát tip

Vybal je z igelitu a nabídni. Možná se někdo podívá... dotkne... rozfouká ten plamen... A některý příští ráno třeba nebude tak bolet. Zatím tip a.


Akim
04. 03. 2021
Dát tip

Co v tobě ne? :-)


Andělka1
04. 03. 2021
Dát tip

Ve mně tedy ne...:-))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru