Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dívka Snů ,, Jana Ž*čk*vá"

12. 04. 2021
1
1
145
Autor
Vesničan
  1. J
    edinečná (vždycky jsem toužil tě vidět v           kimonu na judu, smečovat ve volejbale, za volantem, v šatech, které znám jen z fotek či vyprávění )

    A
     stronomická neboli Andělská
    (Miloval jsem když si mi při naší procházce popisovala oblohu a zároveň  zářila jako ta nejjasnější hvězda na obloze)

    N
     ádherná (jak po ránu, když jsi měla svůj neodolatelný úsměv, rozpuštěné vlásky.

    I
    kona (for me) inspirovala si mě být lepším člověkem ( Díky tobě jsem poznal, že věřit v někoho má ten největší smysl)

    Č
    estná (svěřil bych ti i svůj život, protože vím,  že by byl v těch nejhebších rukou co jsem kdy mohl cítit, tvé dlaně a prstíky, tvé ručičky jsou nástrojem pro tu nejkrásnější masáž těla i srdce)

    K
    ouzelná ( charisma, kterým každého chlapa učaruješ)

    A
    traktivní (i hyperaktivni, s tebou bych šel i nakonec světa, procházky a toulky, objevování,  ukradl ti a aspoň na pár vteřin  ti splnil tvůj sen ,,si pohladit Pandu", bydleli spolu na venkove abychom si mohli poridit psa, dal všecko na světě abych vyrostl o těch pár centimetrů, které by tě dostatečně uspokojily)

1 názor

Tej
12. 04. 2021
Dát tip

Cítím z toho opravdovou upřímnost a i když to není můj šálek čaje (myslím forma), tak dávám tip


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru