Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Myslíš na to?

24. 02. 2000
1
0
1436
Autor
Laďa

Zjišťuji z kradmých pohledů, že ta zrůda je taky člověk, začnu ho tajně litovat. Vidím, jak hýbe prsty a dotýká se svojí tašky a při tom na něco myslí. Jeho prsty říkají mám ji rád, ale co ty? Stála si kdysi přede mnou a nabízela se pro mě. Teď všude kolem padá déšť, už uplynuly roky. Ty roky beze jména, kdy hledal jsem stopy v lesích, čekal jsem, že se probudím, ale ty stále nikde. Jedna mě zradila, druhá mě zklamala, zmizela v mlze světa. Zjišťuji, že stojí zády a přece slova chce říct. Říká, že něco mu schází, ač dávno koupil si psa.
Prokletí
21. 11. 2000
Dát tip
když vkládáš dílo, je tam kolonka kategorie, víš? m.

Laďa
21. 11. 2000
Dát tip
Tak jsem to nemyslela, víš? Myslela jsem jako, že nepoznam, do jaký kategorie to dát. :-)

Prokletí
21. 11. 2000
Dát tip
já vím, dělám si srandu ... tak se sněkým poraď, dyk i po vložení jde kategorie měnit, né? m.

Laďa
20. 11. 2000
Dát tip
Já nevim, neumim zařazovat do kategorií. :-)

Prokletí
19. 11. 2000
Dát tip
*M-n-t?: ano ano ano! vynikajícně napsané-má to spád, melodii, střřídání obryzů, který se jemně splétaj plátnem do jednoho ... potěšen jsem, velmi, ma petite ... opravdu povedenej je konec ... chválím, klaním se až můj vous země se dotýká ... tipuhodné dílko ... jen mimo: nespletla sis kategorii? m.

Bára Braun
24. 02. 2000
Dát tip
myslím, že nemyslím...něco chci napsat, slova mi schází

AZALIN
24. 02. 2000
Dát tip

Miroslawek
24. 02. 2000
Dát tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru