Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

marionety

Výběr: Cavalera, Lyryk, Prokletí
27. 05. 2002
18
0
3909
Autor
hermit

další z nadprodukce obligátních útržků věnuji vůním

marionety

 

 

vytrhaná louka

                  k sobě

hlavičky   škrt

 

 

bez strachu o vítr

                        trav    jsem

pokud se hlavička

nestrhne s plakátem

         carských krav

jak koník

luční    románek skočí

 

v polévce  sušené

ťupičky třou se


Nuitík
23. 08. 2002
Dát tip
Stanislav: náš taťka vždycky říká: Jeden moc myslel a něco se mu stalo :o)))))

hermit
22. 08. 2002
Dát tip
Stando, ty a prosťáček, jo?:-))) lišáku...! :-))))

Prokletí
24. 06. 2002
Dát tip
Pěkné, grafická i rytmická trhanost textu svádí k dojmu marionety. Plakát carských krav... neviděl jsi někdy obraz Uherský bucefal se pro zlepšení krve živí slovenskými dětmi? ;o) m.

Bix
17. 06. 2002
Dát tip
nepýtaj sa, prečo :o)

Amanda
10. 06. 2002
Dát tip
Pekne brnkani o skuecne myslenky... pripomina mi ranni rosu kdyz po kapkach pada do travy...

Nazgul: jak tiše? dyk řvu jak páv.i.án... :))

Petula
30. 05. 2002
Dát tip
Hovězí polévka z Vitany Na hladině plují nerozvařitelně-nerozpustitelné „ťupičky“ a z obalu se kouká soutiskem rozostřená stračena a Ty? Kam jsi se koukala, když jsem nad lihovým vařičem foukala do pěny, aby pytlíkajda už potřetí nezhasila oheň? Podej mi, prosím, sirky! Kde jsi? Haló... S kým to těď sním? (Lžící, jasně, budu tu se lžící a tak nebudu jíst sama...) Kdo mne pochválí, jak dobře jsem „to“ uvařila? (Sama jsem tam dala navíc trochu divokého česneku a drobky chleba místo zavářky...) Ským se budem...

░/~_~\░
«*»


Lyryk
29. 05. 2002
Dát tip
jak koník luční románek skočí ///kam na tohle chodíš????

...taxem si nad tím nejdřív s Blankou povrchně zaječela "marioneta - to jsem jááá", abych si pak do očí nasázela čučoriedky a divíšky ze všech těch ťupiček... a pro podruhý bez blanky, páč mi vytanuly před oknem nožky travních špiček... nebo mám tu špičku já? fak´ nevim... ;-) ale než to tady zatípnu nějakým moudrem, taxi típnu, ju? :)

Cavalera
27. 05. 2002
Dát tip
.

ulita
27. 05. 2002
Dát tip
v polévce sušené ťupičky třou se - - - KRISTE PANE - - HERMITE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ode dnes tě propaguju jako kednu ze Skácelových reinkarnací. hotovo. tečka.)

Mea
27. 05. 2002
Dát tip
Jak sem jednou řek: buď ty nevíš co píšeš nebo já co čtu ... TIP (a pak odkud je snobství :o))

Krel
27. 05. 2002
Dát tip
Tvůj styl, pro mě ne tak zcela pochopitelný, ale přesto líbivý...:-))

Olina
27. 05. 2002
Dát tip
voní mi:) *

Astalavista
27. 05. 2002
Dát tip
hezky si hraješ...:)*

Vaca
26. 05. 2002
Dát tip
*

Pepo
24. 05. 2002
Dát tip
"ťupičky třou se" Čo sú ťupičky?

hermit
24. 05. 2002
Dát tip
ťupičky jsou menší ťupky a ťupky by snad po slovensky mohly být bodky, já nevím... ;-))) jak vy to sakra děláte se těma nickama, tydlencty triky? :-)))

Pepo
24. 05. 2002
Dát tip
Ď. "v polévce sušené ťupičky třou se" - mi behajú zimomriavky a jesť nebudem :o)))

Nuitík
24. 05. 2002
Dát tip
jeee, to je skotačivé :o)) opakování, matka moudrosti...v tomto případě otec? ehm....ťupičky je krásný slovo :o)

Bacil
24. 05. 2002
Dát tip
* ŤUPIČKY je fakt krásné slovo, skoro jako NUITÍK :-))

Nuitík
24. 05. 2002
Dát tip
Bacil: nechval na cizím "hrobě" :o))

Pája
24. 05. 2002
Dát tip
**** ty ťupičko....! :o) jedna fortune: a my ji žereme a jo a jo....:-)

Elyanne
23. 05. 2002
Dát tip
Líbí, líbí, asi... *

Wopi
23. 05. 2002
Dát tip
ťupičky třou se!! :o) to mi zkroutilo fousy radostným úsměvem :o)

Ziggy
23. 05. 2002
Dát tip
************************************************** aj keď mi začiatok prišiel krapet archaický, čortovsky dobrým záverom si to napravil - čortovsky vtipným záverom - ***********************************

fortune
23. 05. 2002
Dát tip
hochu hochu, ty blbneš.... to myslíš vážně tohle to??? co si tim jako myslel, prosim tě? já vím, že si to psal při čučení na televizu, ale stejně by báseň měla povznýst našeince, bejt o něčem, vyrejvat brázdy do očí, ale tohle?!? přešti si radši něco ode mě, ty ťunťo!

fortune
23. 05. 2002
Dát tip
vy mu na to vážně letíte? nemáte pocit, že si z vás slovutnej grafoman hermit dělá srandu? ještě že jsem tady já, a napravím to!

Gastarbajtr
23. 05. 2002
Dát tip
ano, pokud se hlavička tře se škrtátkem, je z toho ohnivá láska :-))) *!

hermit
23. 05. 2002
Dát tip
no co, co...? kdo ti dovolil do mě rejpat, osude? že se někdy neukážeš, nádhero podivná a skrytá...!

Climaster
23. 05. 2002
Dát tip
:o))))..."ťupičky třou se"...zaujimavéé..:o)...tentokrát bez típku...a máš to i tu..:o)

Wopi
23. 05. 2002
Dát tip
Fortune: poezie je tajemno, neuchopitelno, náhoda oblečená do slavnostní masky plné ornamentů, záblesky ve tmě, doteky z neznáma
22.02.2001fortune
aha, už to začínám možná trochu chápat... ještě se nad tím zamyslím, jo?
Wopi
23. 05. 2002
Dát tip
a marionety na rukách krásných bláznů
23.05.2001fortune
aha, díky :)
dablik008
23. 05. 2002
Dát tip
ty ťupičky, ty jsou nejlepsi :o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru