Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pubertální Proměna

24. 08. 2021
7
4
255
Autor
Kamamura

--------------------------------------------------------------------------------------

(Toto je reakce na text autora "milanH" nazvaný "Velice staré .")

--------------------------------------------------------------------------------------

Lidé se místo užitečné činnosti často scházejí na chodbách a pavlačích, a krafají a krafají jako ty kavky na střeše.

--------------------------------------------------------------------------------------

Pubertální Proměna

-----------------------------------------------------------------

Stěžuje si pan Samsa na chodbě sousedce:

"Tak nám ten malý Řehoř tak vyrostl, že už začal mutovat."

"Vážně? A co ještě se na něm změnilo?"

"No, včera se mi zdálo, že je z něj najednou takový divný, zamlklý brouk..."


4 názory

..  :).


blacksabbath
25. 08. 2021
Dát tip 8hanka

...já bych chtěla mít taky pavlač.....:-))))


aleš-novák
24. 08. 2021
Dát tip Alegna, blacksabbath

i v pubertě hrozí mutace delta...:o)


Aru
24. 08. 2021
Dát tip

zase ten Kafka a jeho Proměna, zajímavé ale je, že Samsa ještě svoji proměnu dokázal postřehnout, zatímco běžně se to nestává, např. v dětství je člověk veselý a plný a života a všechno ho baví, no a pak přijde škola, a chuť do života i veselost je v hajzlu, tedy samozřejmě jsou tu ti co měli to štěstí, že prošli domácí výukou, ale i na ty dojde, žádný strach, přijde totiž práce a to by tak hrálo, aby člověk dělal co ho baví, ne, ne, práce přece není od bavení se, ale od vydělávání si peněz, které se sice sami o sobě jíst nedají, ale dá se za ně pořídit to jídlo např., no a to už je člověk tak znechucený a otrávený, že se musí stavit v u lékaře, protože to na zdraví nepřidá, žejo :))

a otec Řehor Samsa se teprve chystal stát se broukem, nebo už to měl za sebou? :D


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru