Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

J. F. Juliáne, nepiš už prosím tě ty kraviny o Covidu!

04. 10. 2021
4
7
315
Autor
Kamamura

Statistiky nemoci Covid 19 způsobené virem Sars-Cov-2

Celosvětově už na tuto nemoc zemřelo skoro pět milionů lidí. 

Zakázal's mi psát komentáře (tady je nejlépe vidět, kdo "dusí a cenzuruje"), tak musím generovat podobné  texty, ale mlčet už není možné. Zrovna včera mi volal kamarád, sportovec, každý víkend jsou s rodinou v lese, běhají orienťáky, surfují, lezou po horách, není snad na světě nic, co by nedokázali, a říkal mi, že měl zrovna minulý týden Covid, variantu delta, a že přišel o čich. Jeho žena, doktorka, internistka, prý leží doma ve vysokých horečkách, děti jsou naštěstí vpořádku. Ještě štěstí, říkal, že jsou všichni očkováni, protože očkování téměř zaručuje mírný průběh - neočkovaným může nemoc způsobit krevní sraženiny v mozku, plicích, játrech, ledvinách a dalších orgánech, což se v lepším případě projeví dočasnými nebo i trvalými následky, v horším případě okamžitým úmrtím - jsou známy případy navenek zdravých lidí, které infekce zabila bez jakýchkoli varovných příznaků. 

Shrunto a podtrženo, vakcinace obyvatelstva je věc potřebná a záslužná, protože snižuje počet úmrtí!

A naopak, nevzdělané a pobloudilé osoby, jako jsi ty, šířením antivědeckých bludů a emotivních blábolů na sociálních sítích toto úsilí maří. Jeden nakažený bloud dokáže sám nakazit desítky lidí, shromáždění bloudů nedodržujících doporučená opatření může vytvořit celé nové ohnisko nákazy. 


7 názorů

Kamamura
23. 11. 2021
Dát tip

Juliáne, vidím, že píšeš čerstvé kraviny o Covidu, nepiš už ty kraviny!

A povol mě a ostatním konečně diskuzi pod tvými kravinami, nebo je ta tvoje "PRAVDA" tak křehká, že neustojí pár argumentů názorové protistrany? Pak to přece žádná PRAVDA není, jenom nějaká propaganda, a ještě dost křehké logické výstavby. 


Kamamura
22. 10. 2021
Dát tip

Zas kraviny, Juliáne? Nech už toho, to jsi dospělý chlap? Nač tě příroda obdařila funkčním mozkem?


Kamamura
08. 10. 2021
Dát tip

Juliáne, vidím, že píšeš další kraviny. Prosím, nepiš už další kraviny!


Kamamura
04. 10. 2021
Dát tip

Dagmaram - co dělá vakcína se zdravím je známo - většinou nic, pokud člověk není zrovna alergický na některou z jejích komponent. Rizika vyplývající z prodělané nemoci Covid 19 versus rizika z očkování jasně říkají, že většina lidí by se měla naočkovat - když už ne kvůli sobě, tak kvůli zranitelným osobám. Reakce na vakcínu Pfitzer mapuje třeba následující studie:

https://www.cdc.gov/vaccines/covid-19/info-by-product/pfizer/reactogenicity.html

Se zbytkem souhlasím - očkovaným vděčí i doktoři exponovaní vůči infekci za to, že nebudou muset zbytečně umírat. 


Kamamura
04. 10. 2021
Dát tip

Dagmaram - co dělá vakcína se zdravím je známo - většinou nic, pokud člověk není zrovna alergický na některou z jejích komponent. Rizika vyplývající z prodělané nemoci Covid 19 versus rizika z očkování jasně říkají, že většina lidí by se měla naočkovat - když už ne kvůli sobě, tak kvůli zranitelným osobám. Reakce na vakcínu Pfitzer mapuje třeba následující studie:

https://www.cdc.gov/vaccines/covid-19/info-by-product/pfizer/reactogenicity.html


Dagmaram
04. 10. 2021
Dát tip

Jestli tento podzim nebude kalamita v nemocnicích a lock down, bude to diky očkovaným. Takže očkovat se nikdo nemusí, co dělá vakcína se zdravím těžko říct, ale očkovaným mužem poděkovat... 


Janina6
04. 10. 2021
Dát tip Gora

On ho tu někdo ještě čte?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru