Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Diskuze klubu: Klub kamenných srdcí

19. 06. 2001
1
1
1463
Autor
BadAngel

Pro všechny kdo nechtěj o lásce plakat ale krásně psát...

Bod 1: Zakáz pláče nad rozlitým mlíkem nebo ztracenou láskou. Bod 2: Zákaz psaní o zlomených srdcích, pokud jsou tyto vlastní. O cizích zlomených srdcích se psát může. Bod 3: Zákaz kouření.

1 názor

Sydney
04. 06. 2004
Dát tip
Muzu se zaptat jak je to mysleno s tim kourenim? Ja bych to holkam nezakazoval....;) Je to zdravy na plet:-) a prijemny v jistych partiich. Sydney

hafinka
06. 04. 2004
Dát tip
Ahojda tak si to tak pročítám a přemýšlím , že jsem si sem mněla k pc vzít nejen to kafíčko , ale i popelník :) Né ted vážně jaká pak debata až na ten skrytý inzerát se tu vede.

Čolito
27. 05. 2002
Dát tip
to asi nepůjde:-(

BadAngel
19. 07. 0001
Dát tip
PRO KUŘÁKY: tak mě napadá, že bych moh říct, že jsem to kouření myslel trochu jinak... :o)) A nebo radši ne... založim kategorii pro kuřáky, některý díla si to fakt zasloužej (třeba "S Katrin v posteli" :-))

BadAngel
19. 07. 0001
Dát tip
Teda pokud bude zájem :-))

Climaster
29. 06. 0001
Dát tip
..škoda no..jsem kuřák..:))))

BadAngel
27. 06. 0001
Dát tip
Konstantinidisová: škoda... i když: za porušení stanov se u nás v klubu netrestá (to víš, jsem jenom anděl :-))) Brooklyn: název změnit nejde, dokonce ani stanovy, prolog, prostě nic. Dokonce ten klub ani nejde zrušit, prostě to už je všechno na věčné časy a nikdy jinak :-)))

Psichiti
24. 06. 0001
Dát tip
vzdyt klub o lasce uz je STUDEN 13. měsíc, krome kategorie Svizel.., se tam nebreci, ale miluje :) no podporuji vasi protikurackou kampan, akorat ten nazev to nevystihuje

brooklyn
22. 06. 0001
Dát tip
Ale nechtelo by to zmenit nazev? Ten neodpovida stanovam aje trochu zavadejici.

brooklyn
21. 06. 0001
Dát tip
Je, ty jo, to je ono, tak to ja bych se asi prihlasil. Nad sebou nebrecim, boli me cizi bolesti, nekourim ( zni to jako inzerat:o)) tak jo.

sakra Bod 3 je nesplinelný..... škoda :-))

nesplnitelný... jo jo... překlep :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru