Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

* Povzdech adventní

04. 12. 2021
7
9
277

Díky všem zákazům a prohibici mám po starostech...
Letos opravdu nechám všechno na Ježíškovi

Možná, že se najde i nějaký osel...

Krásný adventní čas všem


9 názorů

díky všem za zastaveníčko


zlatý, po schodech jsem nešla, vzala jsem to z druhé strany, takže betlém jsem nepotkala(


zzlatý
04. 12. 2021
Dát tip Jarmila_Maršálová, Gora

I já Tobě a všem lidem dobré vůle přeji hezké Vánoce plné zdraví. Jen doplním, že se Marie s Josefem a oslíkem každým dnem i poschodech přibližují ke kostelu, u kterého je Betlém a na Boží hod je do jesliček položen malý Ježíšek.


Diana
04. 12. 2021
Dát tip

I Tobě, Jarmolko, krásné Vánoce! Nenecháme si ničím pokazit, ano koronáčem!!!


Benetka
04. 12. 2021
Dát tip MilanH, Gora

Děkuju moc pěkně za přání!

Já! Jsem!! Osel!!!

A su na to hrdý.


K3
04. 12. 2021
Dát tip

Ono je opravdu lepší to tak neprožívat, nechat to být a žít krásnou vánoční náladou a to nepříjemné kolem vyhodit z okna. Je to jen vata.


K3
04. 12. 2021
Dát tip

Ono je opravdu lepší to tak neprožívat, nechat to být a žít krásnou vánoční náladou a to nepříjemné kolem vyhodit z okna. Je to jen vata.


je to pro Kočku:Kočkodane, na fotce je bývalý zámek - Obecní úřad v Drnovicích, před ním velkými stříbrnými srdíčky ozdobený vánoční strom a hlavně dvě postavy, předpokládám Josef s Marií, před nimi osel a směrovka DO BETLÉMA... jen abys věděl, díky za zastavení.Do osla máš hodně daleko!


Kočkodan
04. 12. 2021
Dát tip supizmus, Gora

No, přeci jen by mě trochu uklidnilo, kdybych věděl, že je 24. prosince v akci Ježíšek očkovaný a roznáší skutečně jenom dárky. (koronáče za dárek nepovažuji) ;-)

 

Tobě Jarmi za přání díky, jednoduše ho opětuji. (tak vidíš, opravdu se našel osel, který na tvoje dílko reaguje) ;-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru