Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Něco málo o mě...

28. 05. 2002
8
0
1057
Autor
Blaznivkaaa

Přáli si to a mají to mít, moje plný doznání...

Hodně lidí si myslí, že jsem hnusná vypočítavá svině, co neumí nic jinýho než si pohrávat s citama druhejch. Asi jsem. Když si to myslí, a když nad tím tak uvažuju, asi mají pravdu.

       Hnusná jsem byla vždycky, už odmalička, jsem byla tlustá a ošklivá malá holka, plná nenávisti k lidem, co mi nadávali do prasat a tlustoprdů.

       Vypočítavá, tomu mě naučili vlastně taky ve škole, stačilo umět násobilku dvou, abych zjistila, že když někoho zmlátím, dvakrát se mi to vrátí.

       Svině to je ostatně jen jinej tvar slova prase, a to jsem přece už odmala, nebo ne?

       A pokud jde o pohrávaní, vždycky jsem si ráda hrála, nejvíc s autíčkama mýho staršího bráchy, brávala jsem mu je, aby byl naštvanej, líbilo se mi to. Nebo taky panenky Barbie! Už když jsem byla malá, byla jsem zvrhlá, brávala jsem ty panenky a hrála si na to jak se navzájem oblejzají jako lesby, koukám to mi zůstalo doteď...

       A city? Ty mi začínají být cizí, stejně jako druzí!

Je mi jedno jak to všechno skončí, a taky jak skončím já. Vždyť jsem jen hnusná vypočítavá svině, co neumí nic jinýho než si pohrávat s citama druhejch....Škoda mě nebude...


Lyryk
19. 08. 2002
Dát tip
některá cesta je nejkrutější... bacha .-)

alina
22. 06. 2002
Dát tip
......fšššššš fšššššš fššššš.......no táááák, malááá......

CIT
28. 05. 2002
Dát tip
Chtěl bych tě poznat...

Carodej
28. 05. 2002
Dát tip
Ty vole - buď je to osobní výpověď a pak nemám slov a nebo je to krátké literární dílo Bláznivčino a pak je to teda věc!

Bacil
28. 05. 2002
Dát tip
Možná oboje... a je to dobře napsané, jen hrozně pesimistické...

Ikvous
28. 05. 2002
Dát tip
A člověk jí může říkat pořád do kola, že to není pravda a stejně tomu nebude věřit.

řásná
28. 05. 2002
Dát tip
:-)))) ****

Čolito
28. 05. 2002
Dát tip
zvláštní

Gastarbajtr
28. 05. 2002
Dát tip
no, je to hustý, ale tak to jsem v tom případě asi hodně podobnej *!

Shaker
28. 05. 2002
Dát tip
Nevim,ale pride mi tak skoro kazdej...me nevyjimaje...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru