Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dnes - popraven šeptem

28. 05. 2002
14
0
2236
Autor
dara

Umřel jsi tichem,

odsouzen popravě šeptem -

Na loži smutku, krůpěj pekla

jedno slovo ti šeptla

 

 

Zpečetěn jest Tvůj osud

Duše bojem ospalá

Zemřít tichem, sladce - dosud

Ničím nerušen

Snad až - do rána


gennaro
23. 12. 2003
Dát tip
super... moj tip

snad
07. 01. 2003
Dát tip
te to plné barev.No prostě krásné

cup_of_tea
26. 10. 2002
Dát tip
Libi *** P.S.Umrel jsi tichem...

Nuitík
20. 06. 2002
Dát tip
tip!

JRR
19. 06. 2002
Dát tip
To se mi lííííbííí:o) Asi si dám do klubu:o)

Krel
12. 06. 2002
Dát tip
!!*

Armand
10. 06. 2002
Dát tip
Marwin: vidíš jak ses dostal daleko a sám svými silami :)) Nemám co dodat, teď už tomu, řekl bych, rozumíš. A navíc si se dostal tam, kam si se dostat měl :). Až za velký třesk. Teď si jen uvědomit další souvislosti. :))) Keep up a good work :) Od čeho máme mysl, že? :)))

Marwin
10. 06. 2002
Dát tip
Díky za pomoc na cestě za poznáním... :) Tohle mi značně připomíná Iluzi od Richarda Bacha. Viď Done? ;o))))))))

Amanda
09. 06. 2002
Dát tip
Smutnokrasne atmosfericke... obsahove zasahove... zaryvajici se pod kuzi...!*

dara
08. 06. 2002
Dát tip
Imagine: ještě že; Marwin tady rozjíždí debatu ve velkém stylu :-))

Marwin
07. 06. 2002
Dát tip
Napadá mě: Hluk se skládá z mnoha zvuků, kdežto zvuk se sám o sobě skládá z tónů, nebo jen jednoho tónu. Z toho vyplívá, že pokud je tedy ticho nepřítomností hluku, je i nepřítomností zvuku... Ale takhle jednoduché to nebude že? Tedy pokud oddělím zvuk od hluku, jako dva úplně jiné pojmy společné jen okrajově, mohu použít Prvotní zvuk jako vyjádření ticha, které je neustále přerušováno hlukem skládajícího se z tónů. Tohle ovšem nevylučuje ani to, že hluk se skládá ze zvuku a ten z tónů. Pak ovšem musíme zavést něco jako pojem absolutní ticho, které bylo řekněme na počátku, a znamenalo TICHO v tom nejčistčím významu... Takhle dál, se dostaneme za chvíli na teorii velkého třesku...

Imagine
07. 06. 2002
Dát tip
Vůbec nemám slov...*

Armand
06. 06. 2002
Dát tip
Armand: zkus na to přijít :)

Armand
05. 06. 2002
Dát tip
Marwin: to jsou dvě slova jazyka českého. Vyjadřují spíše nepřítomnost hluku.. nikoliv zvuku :))

Marwin
05. 06. 2002
Dát tip
Řekni mi tedy, jaký je rozdíl mezi zvukem a hlukem?

Armand
04. 06. 2002
Dát tip
Marwin: na to příjdeš sám v životě.. to je trochu složitější problém... a nelze moc dobře vystihnout v pár větách. Vem za vděk alespoń tím, že ticho je prvotní zvuk, že je základem zvuku.. je tedy samo o sobě zvukem.... s tím souvisí jiné, hlubší věci... To je to samé jako že lež není pouhou nepřítomností pravdy. Myslíš že když si v tichu, je ticho? :))

Marwin
04. 06. 2002
Dát tip
Teorie ticha jako prvotního zvuku, tónu se mi docela líbí... Nejsem si jistý, jestli jsem někdy byl v absolutním tichu, protože člověk vždy slyší minimálně sám sebe. Chtělo by to se shodnout na definici co to vlastně ticho je... Pak mi tedy ale pověz, co je nepřítomnost zvuku?

Armand
03. 06. 2002
Dát tip
Marwin: ticho není nepřítomnost zvuku...... to si se silně seknul :)

Marwin
03. 06. 2002
Dát tip
Armand: Tak to si teda nechám vysvětlit...

Marwin
02. 06. 2002
Dát tip
Zemřít tichem... Zajímavá to představa... T* Ticho je jen nepřítomnost zvuku, jak tedy musí vypadat antizvuk? To mě jen tak napadlo...

Albireo
31. 05. 2002
Dát tip
Dobré, jen ten font je fakt strašnej!

dara
30. 05. 2002
Dát tip
Děkuju mooc inspiroval mě Vladimír Nabokov a ještě jeden jedinec :-))

dara
30. 05. 2002
Dát tip
Za grafiku sorry,ale jevila se mi jako v POHO, příště to napravím :-))

Carodej
29. 05. 2002
Dát tip
Zajímací, jen ten font zmenši, prosííím...

CIT
29. 05. 2002
Dát tip
Tak to mne dostalo, TIP a navíc se k tomu ještě párkrát vrátím ...

Armand
29. 05. 2002
Dát tip
*

Čajke
29. 05. 2002
Dát tip
líbí se mi to...jenom ta grafika ne..máš můj t* zajímavé obraty!

Radost
28. 05. 2002
Dát tip
máš pravdu umírám

Hauský
28. 05. 2002
Dát tip
To je ...........*

Jeanne
28. 05. 2002
Dát tip
umřel jsi tichem, pěkný obrat T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru