Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

PRůVOD NIKOLI PRVOMÁJOVÝ

30. 11. 1998
1
0
1920
Autor
Saki

Servané masky klaunů v čele s rysy co radost rozdrtí za nimi klidně, nevesele plá roucho tkané ze smrti. Je časem dána neměnná a pevná linka životů. Kamenem věků srocena nám tvrdě píská na notu pocitů pod povrchem bdění že tam, kde končí lidská víra v nárazech bezděčného chvění zahnívá konec Všehomíra. Na mracích šedou linkou dechu podvečer světa, konec dne kreslí bez zbytečného spěchu obrazce noci osudné. Procesí tmavých těžkých vin jak věčná oblast spadová černá své stopy do mokřin ku chtivým vratům hřbitova; šeptejme tedy spolu s nimi (vždyť po slovech už není nic) v souboji s ústy staženými do bledé linky voskovic: Na pažích smíšků zamlklých svou ponurou pouť ukončil syn smíchu, křtitel bezcitných tulák svůdce a přítel víl. Až jeho tělo položí a k zemi v pláč se skloní Smrt znovu sáhne po noži. Kdo ale sáhne po ní?
Armand
11. 04. 2002
Dát tip
předposlední sloka je skvělá .. nejlepší z básně.. je to jako otčenáš :)) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru