Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

21.SRPNA

29. 05. 2002
0
0
2185
Autor
dr_t

mohli by ste se kouknout :-) (je mi 10)

\"21.srpna

Když jsem vyběhl z hradu bylo venku nádherně,,

Dopsal jsem a odložil deník.Byl to zatím můj nejdelší úsek ,který jsem napsal.Přečetl bych si ten předchozí ,ale nevěděl jsem jak to udělat když tam žádný nebyl.,,Co bi asi udělal Frik(moje oblíbená postava z knihy.můj idol)?\"zeptal jsem se sám sebe a doufal že se Frik oběví vedle mé hlavy a odpoví mi.Bohužel.Začal jsem uvažovat:,,Nejspíš by tam něco dalšího napsal.\"to mi přišlo jako velmi pravděpodobné,,To vlastně nejde popsal jsem všechny papír(y).,,Je to velice krátký deník\" řekl jsem si,,Chudák Frik má moc nepopsaných stránek a přitom tak velký deník.To dá rozum,že je velký.Frik byl totiž bohatý.Ano byl bohatý.\"tím můj rozhovor skončil.Frik byl bohatý a proto nemě jednolistý deník a proto mi nemůže poradit.Ano to by nemohl.Vzal jsem si zase deník do rukou a přečetl si znova co tam bylo napsáno.,,K čemu asi takoví deník bude až umřu\"řekl jsem si,,Možná ho někdo najde a přečte si jeho obsah.Ano to by mohl někdo udělat.Moc by to toho někoho asi nepootěšilo určitě by můj deník roztrhl.Ano,roztrhl.Musím svůj deník pořádně schovat ať nikdo neroztrhne můj deník.Ano nikdo ho neroztrhne.Je to totiž můj deník.\"Skončil jsem a schoval jsem deník pod peřinu,,Dobrá skrýš.Ano moc dobře jsem ji vymyslel.\"Nakonec jsem vstal a odešel z mého pokoje ve kterém byl schován můj deník...


Deltex
29. 10. 2002
Dát tip
dr_t: No, tak to ti asi někdo koupil delší vedení:o))))

dr_t
26. 10. 2002
Dát tip
POčkat už sem pochopil o čem ste se to bavili na začátku!(to záhtaví atd. ...)Totiž tyhle povídky vůbec nejsou pravdivé!Narozeniny mám 7.5. a nemají nic společnáho s tímhletím a jak jsem napsal že mi je 10 tak to byl jen překlep!

dr_t
10. 08. 2002
Dát tip
Jo to chápu

Albireo
13. 06. 2002
Dát tip
dr_t: Někdy se diskuse k dílu zvrhne, ale tady se týkala buď té povídky nebo autora, takže je to pro ni příhodné místo.

Deltex
13. 06. 2002
Dát tip
Plný souhlas s Albireo! To k dílu patří a ty se z toho můžeš přiučit!

Wicana
12. 06. 2002
Dát tip
kolik lidí v rolovacím seznamu vlevo označíš (myší/ nebo šipkou a se shiftem), tolik jich dostane avízo, poroučím se, a zametám za sebou i nejmenší hadí šupinky

Deltex
11. 06. 2002
Dát tip
Wic: To jsem rád, že jsme se shodli na to, že se mi povídka nemusí líbit:o))) Vidíš, já zase nečtu básně:o)

dr_t
11. 06. 2002
Dát tip
Ne to ne!Já sem jenom chtěl poslat avíza dvoum lidem a nevěděl jsem jak jinak!!

Wicana
10. 06. 2002
Dát tip
já například 21. srpna mám svátek,a 22. srpna svátek nemám :--) a to zvláštní není, možná proto mi připadá normální že dr_t má narozeniny 21.8. no možná si z nás jenom utahuje, a to by to s ním mohlo špatně dopadnout :--) budu sledovat dál, jak roste

Deltex
10. 06. 2002
Dát tip
Wic, teď jsem nemluvil o změně věku... teď jsem mluvil o povídce. Jednuduše mi nesedla a doufám, že jsem se tím nějak neprovinil...

Wicana
10. 06. 2002
Dát tip
Deltexi, alespoň vidím, jak jsem nechápavá. Už je to jasné. Kdyby jse měl někdo provinit tím, že se mu nelíbí povídka nebo báseň, tak to by mně zakázali pro jistotu všechnu literaturu od konce minulého století :--) Až příliš často nedočtu povídky..

Wicana
10. 06. 2002
Dát tip
jse = se no i když přečtu dvacet básní, a jenom jedna z nich se mi líbí, tak to stojí za to ! :--)

dr_t
10. 06. 2002
Dát tip
nemohli byste se jít bavit jinam?

dr_t
10. 06. 2002
Dát tip
nemohli byste se jít bavit jinam?

Wicana
10. 06. 2002
Dát tip
hele, neberete se nějak moc vážně, pane spisovateli ? jednou to stačilo :--)

Deltex
09. 06. 2002
Dát tip
Wic, ne nelíbí se mi to... je to zvláštní.

Wicana
06. 06. 2002
Dát tip
Deltexi, proč se ti nelíbí změna věku v záhlaví ? Tobě se zdá zvláštní, že člověk roste ? Když je někomu 22. srpna jedenáct 21. srpna mu mohlo být deset. Nemohlo ?

Spvrivs
05. 06. 2002
Dát tip
Nedostal's toho psa k narozeninám?

dr_t
05. 06. 2002
Dát tip
Na špatné otazky špatná odpověď::KZFKTDSRZS.

Deltex
31. 05. 2002
Dát tip
Přesně tak, první co je takové zvláštní je změna věku v záhlaví... co si o tom myslet?! Nelíbí!

Albireo
30. 05. 2002
Dát tip
Je to napsáno zajímavě, ale své češtinářce ty chyby raději neukazuj :-)

gd
30. 05. 2002
Dát tip
hrubky a zmatek. a kolik ti teda je? deset nebo jedenáct? kouříš marihuanu, chlapče?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru