Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Účastníci konania

05. 04. 2022
13
10
243

od Ivany

Dnes sme mali konečne po troch rokoch vybavovania kolaudáciu čističky. Prišiel pán, ktorý mi rozprával, ako na National Geografic pozerá seriál o ľuďoch, čo zanechajú kariéru, predajú majetok a idú niekde na samotu alebo ostrov žiť do prírody a budujú sebestačné farmy. Že ho to strašne baví a že jeho manželka len gúľa očami, že to zase pozerá. Potom sme sa posadili do kuchyne, že teda ide spraviť to "konanie". Tak začal oficiálnym tónom čítať zápisnicu. Skonštatoval, že z Povodia ani z Obce sa nikto nedostavil. Vtom sa pozrel okolo seba, kde sedeli naše psy a hľadeli na neho. Pokračoval - "ale takýchto účastníkov konania som ešte nemal, tak počúvajte."


10 názorů

annnie
09. 04. 2022
Dát tip

:) :) :) :) :) :)!!!!!!!!!!!!!!!!!


atkij
06. 04. 2022
Dát tip

...úplně vidím Tvé hafany...tipuju nějakou hodně inteligentní rasu:)


hav hav - pozdravujeme - Ben, dievča, Andělka, Luboš, Jarko, Evženie, Renáta :)


bixley
06. 04. 2022
Dát tip

Taky tu čističku budou používat...


Účastníci byli na úrovni. Konečně.


revírník
06. 04. 2022
Dát tip

Nenechal se vyvést z míry. Hlavně že čistička prošla.


Kočkodan
05. 04. 2022
Dát tip

U některých účastníků konania větřím určité problémy s eventuálním vlastnoručním podpisem.


Andělka1
05. 04. 2022
Dát tip

***


účastníci konania sa museli pozerať veľmi rozumne***


Benetka
05. 04. 2022
Dát tip aleš-novák

Eh! Včera som bol na obecnom úrade v Hruškách podpísať papiere že súhlasím s tým aby na mojom pozemku kopali. Myslel som že to bude jeden papier a jeden podpis. Ale bolo to dvatsatšest papierov a dvacatšest podpisov... LoL! Ufff... :D


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru