Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nahý muž

05. 05. 2022
15
17
635
Autor
Hester

Nevypadá to na závažný problém
Jen jeden sen mi proplul mezi prsty
Nemusíš
Vážně nemusíš být orlem
Máš plné právo zůstat vrabcem v hrsti

Svlékal se dychtivě
a vítal ženské nehty ve slabinách
čekal horké dny a letní bouřky
neslyšel
když ho varovali před zimou

 

Pomáhala mu rozepínat knoflíky
Zkušeně z něho slupovala ostych
košili
kalhoty
ostražitost
pochybnosti
vzpomínky
trochu se bránil a ptal se
to mi chceš svlíknout i kůži?

 

Ale jdi ty
smála se
Co s kůží
To už ho držela za koule
a v pruzích mu strhávala z ramen
hrdost
a sebeúctu

Teprve teď je doopravdy nahý
Je nahý
a ona se nemůže rozhodnout
mezi jehlovými podpatky
a ocelovou špičkou

 

 


17 názorů

Silene
21. 07. 2022
Dát tip

Je to dost dobrý text. 


Hester
21. 07. 2022
Dát tip

Silene, Tys velmi chytrá osoba :-) 


Silene
20. 07. 2022
Dát tip Hester

Hester, dobrovolně přiznávám naprostou interpretační tupost, když se tedy nelíbilo mé zcela vážně míněné ŘSD, ovšem v nejsvrchnější vrstvě textu spatřuji nikoli erotickou linku, ale spíš taženou linku patologického vztahu, až mě napadlo, zda sis nezkusila pendant, resp. protipól k své S7 28.10.2020. Na příslušný způsob text určitě funguje. Podobně se může chovat třeba agresivní forma onemocnění, napadající organismus, jestli bys hovořila zastřeně metaforicky. Přiřadit prolog asi uhne myšlenky ještě jiným směrem, k týrání by určitě pasovat mohl. Jinak zní prolog spíše zjemňujícím způsobem, na čemž se podílí lemma sen; zobrazení: jako když se např. radikálně otočí ženský respekt k muži, pokud partneři o sobě zjistí něco trochu/dost jiného, než si do sebe vzájemně projektovali. Jak se tomu říká... primárně na druhém můžeme milovat zejména svou vlastní představu o něm. Vystřízlivění, resp. vztahová kocovina občas implikuje decentně... děsivé dopady.

Víc mě asi neto. Nenapadlo. 


Hester
20. 07. 2022
Dát tip

trio emilio - asi jsem to nenapsala dobře. Protože to vůbec není o sexuálních preferencích. A jestli to většina čtenářů tak chápe, tak jsem to nenapsala dobře. 

Každopádně všem díky za přečtení i reakce. 


Při čtení se mi chtělo méně a méně být vrabcem, natož pak v něčí hrsti... Ta představa mi skorem roztřásla koulena :D Je to zajimavě napsané. Líbí. Díky ;) S.F.


Alenakar
06. 05. 2022
Dát tip

Moc se mi líbí hlavně prolog. 

Partie o svlékání kůže mi přimpomíná Marsya. Boty pak sado - maso.   Tip.


rdesno
06. 05. 2022
Dát tip

Mám to podpobně jako yss. Začátek skoro odrazuje, ale pak se to rozjede a konec - moc dobrý.


Hester
06. 05. 2022
Dát tip

Silene :-) 


Silene
06. 05. 2022
Dát tip Lenochod

Kdepak erotika. Zde se primárně jedná o dilema při volbě mezi vycházkovou, případně společenskou a robustní pracovní obuví. To je jasné. Vše odvisí od stavu povrchu rozličných pochozích a pojížděných ploch, které bývají po zimě zhusta staženy z kůže a je třeba je opravit.  


Hester
06. 05. 2022
Dát tip

Děkuju všem za milé reakce.  

a2a2a2, neboj se nic, já jsem jen neškodný pozorovatel :-) 

Safián, erotické to nemělo být ani náhodou. 


Safián
06. 05. 2022
Dát tip

Mně to erotické nepřipadá. Ale co já vím o ženách.


a2a2a
05. 05. 2022
Dát tip

Aby se tě jeden bál, ale jsem z tvého návratu potěšen.


yss
05. 05. 2022
Dát tip

po prvých dvoch riadkoch som predpokladala že sa ocitnem v lascivnej a lacnej stope,ale autor/ja text  veľmi pekne rozvinula, vygradovala,s veľmi nosným záverom.


Silene
05. 05. 2022
Dát tip

Pražské povstání. Pěkně datováno.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru