Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ProtiPrstoKlady

20. 05. 2022
10
7
260
Autor
Benetka

Ležel jsem ve vaně

Pěl jsem Martině

Zamilovaně

Dumku 

Dumku pěl jsem Jí

Že ji miluji!

 

A taky že Láska!

Je nenávist

A!

Nenávist je láska...

 

 

Vůbec to smysl nedává

 

https://www.youtube.com/watch?v=eKcWe8SO-tM&ab_channel=HanaJuri%C4%8Dkov%C3%A1

Nenávidím Tě že

Žiješ s jiným

Nenávidím Tě že

Miluješ druhého třetího

Nenávidím Tě že

Jsi tak neskutečně hezká

Nenávidím Tě že

Každý chlap Ti tleská

Nenávidím Tě že

Umíš být tak nad věcí

 

Nenávidím Tě

 

Až tak že

Nenávidím sebe

 

Promiň že

 

Tě nenávidím

Přitom že

 

 

 

 

Miluji


7 názorů

Evženie Brambůrková
21. 05. 2022
Dát tip Benetka

To se nevylučuje.


annnie
20. 05. 2022
Dát tip Lenochod, Benetka

Po přečtení Lenochodova komentáře ti vzkazuju jediné:

Už ji nemiluješ.


Čudla
20. 05. 2022
Dát tip blacksabbath, Benetka

Nedokážu nenávidět. /*


Lenochod
20. 05. 2022
Dát tip aleš-novák, annnie, Benetka

Jsem ráda, žes to sem napsal. Kam jinam by to mělo přijít? Nechat si to v sobě? To by byl sebejed nebo časovaná bomba. Vmést to Jí? To by možná pomohlo, ale spíš by to věci o dost zhoršilo... Napsal jsi to moc hezky. Včetně toho nadpisu. Je to báseň sebeléčivá a pomůže i ostatním podobně zasaženým.

Jednou jsem se tak moc a tak dlouhé roky pro někoho trápila, až mi kamarádka napsala do dopisu "Už ho nemiluješ." To mne úplně zvedlo ze židle! Jak může něco takového napsat, když moc dobře ví, že je to přesně naopak! Ale hlodalo to ve mě, jak to vlastně myslela, vždyť je inteligentní! A tak jsem si tu větu opakovala tak dlouho, až mi došlo, že by to mohlo být řešení. Opakovala jsem si to znovu tak dlouho, až jsem se do toho pocitu, že už ho nemiluju, začala postupně vžívat (on byl také velmi heký a všechny dívky a ženy mu padaly k nohám, tak to nebylo úplně snadné...). Nakonec jsem zjistila, že je mi v tom novém pocitu tak dobře, že už jsem v něm zůstala. Kamarádka mě tím podivným konstatováním dostala ze začarovaného kruhu. A pak jsem teprve zažila tu pravou osudovou opětovanou naplněnou šťastnou lásku, kterou jsem znala jen z pohádek. Kamarádka je od té doby můj skutečný anděl strážný :0)


Andělka1
20. 05. 2022
Dát tip Benetka

Děkuji za info, stále se dozvídám něco nového...nádherné foto...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru