Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zázraky

01. 06. 2022
15
9
472
Autor
Danny

trápil si tělo i mysl
aby ze světa vykutal zázraky
a našel... co našel?
jen nějaké zbytky zbytků
které hnily v opomenutých konturách
jeho mysli
"osvícení! nápravu všech věcí hned!"
křičel do sebe
ale výsledkem byla jen
pokřivená ozvěna
tak to všechno pustil z hlavy
a vydechl
odpočinul si
udělal tlustou čáru
a co viděl kolem sebe?
nádheru přírody
funkční internetové komunity
podporující přátelství
zajímavé programovací jazyky
moudré knihy
zkrátka: zázraky


9 názorů


IQ nick
09. 06. 2022
Dát tip Gora

Já mám přímo mystický zážitek z dovolený na lesní samotě. Bydleli jsme jen s mužem v roubence uprostřed lesa a před chajdou byla louka vzrostlé trávy. A každé ráno jsme seděli na zápraží, snídali, poslouchali zvuky přírody a koukali na tu louku. A já si asi za pět dní uvědomila, že se ta louka vlní jako moře. No nebudu to natahovat - jedenáctý den můj muž řekl, že v tý louce vidí srny a já mu to nevěřila - než jsem je 13. den uviděla taky.  Srny s mláďaty tam měly jesle. Byly tam samozřejmě od samého začátku. Člověk se jen musel přeladit na jiný frekvence aby je uviděl, a holt to není něco, co by necvičený měšťák mohl udělat za den. 

Tak asi tak. Držím nám pěsti abychom si tyhle zázraky nenechali ujít. :-))))


Danny
09. 06. 2022
Dát tip

IQ nick: dobrá poznámka, pomohla :)


IQ nick
09. 06. 2022
Dát tip Danny

Ono je strašně těžký, v týhle přemotivovaný době přeprat toho kauče v hlavě co furt mele: "přidej, dělej, víc, rychlejc, líp"... a jen si tak sednou a chvíli - třeba pár tejdnů - nic nedělat. Jako fakt NIC. To pak ani nevíš, kam se máš pro samý zázraky dívat dřív.


K3
01. 06. 2022
Dát tip

T.


Janina6
01. 06. 2022
Dát tip Gora, Danny, K3, blacksabbath

Se zázraky je to jako se štěstím, zdá se mi - přijdou jen tak "mimochodem", když na ně zrovna nemyslíš, když je usilovně nehledáš...


Lenochod
01. 06. 2022
Dát tip

:0)


annnie
01. 06. 2022
Dát tip

:)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru