Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poslední vzkaz pro pana Dvořáka -

04. 07. 2022
12
9
364
Autor
Nami 99

Dopis na stole u Dvořáků :

"Miláčku, jídlo máš na sporáku.

Jsem na kafi s Mirkou.

S láskou jsem to vařila

i plyn jsem ti už pustila.

Stačí škrtnout sirkou."


9 názorů

64T.B.S.
17. 07. 2022
Dát tip Nami 99

Velmi vtipné pa


Zeanddrich E.
06. 07. 2022
Dát tip Nami 99

To Nami a Lenochod: ..no a vidíte, s tou TV - zdá se, že naopak spousta lidí dělá různé šílené věci, aby se tam alespoň na chvíli dostala.. :).



Kočkodan
30. 06. 2022
Dát tip Nami 99, Lenochod, Gora, 8hanka

Tohle se stalo Dvořákovi Antonínu; on potom napsal svou slavnou 9. symbonii z onoho světa.


Lenochod
30. 06. 2022
Dát tip Nami 99

Být v televizi je to poslední, o co bych stála, takže můj pán i „náš Pán“ je hodný, že mě toho ušetřil. :0)


Nami 99
30. 06. 2022
Dát tip Gora, Zeanddrich E.

Pán je hodný, myslel na tebe a chtěl ti ušetřit práci s pouštěním plynu. Podle toho, že  jsem tě  neviděl ve zprávách všechno dobře dpadlo. I když zase na druhou stranu, mohla si být v televizi.


Lenochod
30. 06. 2022
Dát tip Nami 99

A nebyla ta Dvořáková Máňa, co má sousedku Alenku? :0)))

Mě se před 14 dny stalo něco podobného, ale milý ani nenapsal dopis... Jen nechal puštěný plyn a první, co jsem udělala, když jesm přišla domů, bylo, že jsem pustila elektriku a šla si ohřát oběd. Naštěstí naše dřevostavba dostatečně provětrává, tak ani ta škrtnutá sirka nezpůsobila katastrofu, jen už jsem nemusela pouštět plyn...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru