Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

1.Kapitola (Bejby)

14. 07. 2022
2
0
138
Autor
Bath

Začarované hračky Čarodějnice Bath-1.kapitola Bejby.

Máma: Doprdele proč ten harant zase ječííííí.Já se snad nevyspíííím.Nic neslyším,kafe si nevypiju.Drž už konečně hubu smrade uřvanej!!!!!!

Táta: (krká-zapaluje si cigaretu,upíjí pivo z lahve).....Třeba je pochcaná,tak jí přebal!!!Nebo jí rostou zuby.

Máma: Není pochcaná,je uřvaná,leze mi na nervy.!

Ticho budeš!!!(Matka plácá batole mokrým hadrem po tváři).

Batole: Začíná křičet ještě více,matka dítě chytí za ramena a snaží se s ním bušit o matraci,aby ztichlo.

Matka: je vzteky bez sebe.Fyzicky dítěti ubližuje plácáním přes ruce,tvář a tělo.

Batole : Natolik silně pláče,až je vysíleno pláčem.

Táta: Tys jí snad zabila krávo blbá.Dýchá nebo ne?

(Probíhá panika)

Máma : Co mám dělat ?Zkusím jí hodit pod studenou sprchu!....Bere dítě za dupačky a pouští ledovou vodu.

Ledová voda dítě vyruší ze spánku.

Rodiče se uklidnují,dítě odkládají v kočárku na balkon.

Poznámka : Dle informací o několik let starších sourozenců ani otec nebyl uplně bez viny.Batole bylo uřvané(důsledek aspergrova syndromu,či autismu,který se zřejmě za socialismu,ještě nerozlišoval mezi lidmi).Otec dítě zabalil do deky a schovával jej do starého peřináky v důsledku alkoholu.

Bath na tento popud složila a zarapovala song s názvem rodiče.

Děkuji za přečtení v 2. kapitole vás čeká příběh s názvem ...Pán z vězení.

 

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru