Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kapitola 5. Rodiče si vyřizují účty.

05. 08. 2022
3
0
152
Autor
Bath

Začarované hračky čarodějnice Bath -Kapitola 5.

 

Čarodějnice Bath,má jen sekavé vzpomínky,které nedokáže pochytit,ale ví jen,že přijela veřejná bezpečnost a odvezli tátu pryč.

Doma v noci nespal,možná tam byl více dnů.Když přijel táta,odvezli mámu a vystřídali se.

Táta chodil vždycky na pivo do hospody,byla všude i za rohem.

Máma: Bež pro tátu,řekni mu at jde domů.....máma někdy vařila dobrý jídlo,uměla nejlepší Vánoční cukroví a někdy mi dovolila,že jí můžu sníst celou čokoládu,někdy to vypadalo,že nás má ráda a mohla jsem s ní koukat na televizi,když pila kávu a kouřila cigarety.

Neustále jí boleli záda,zuby a byla těhotná.

Bath : Jdu do hospody.......

Hospodský: ...Más tady dítě ha,ha,ha.

Bath: Táto máma ti vzkazuje,že máš jít domů......Koupíš mi sušenku?

Táta: Joooo zachvíli dopiju pivo.Sedni si tady ke strejdovy........napiš mi na lístek tatranku a limonádu.

Štamgmasti: Hele ta holka je ti podobná,vypadá jako by byla tvoje.

Táta: Je moje,všichni jsou moje.

Jdeme ...Táta nese pet lahev s pivem a já žvejkačky.

Když jdu s tátou a potkám spolužáky ,utíkají pryč velkým obloukem.

Táta je uplně vožralej a smrdí pivem.

Sedne si doma do velkého retro křesla a pije pivo.Pouští si radio.Pamatuju si jak zpívá Hegerová a on s ní.

Vypadalo to,že mluvil s mámou o něčem co se jí vůbec nelíbilo a táta vůbec nekřičel.Jen pil a zpíval.

Máma nebyla v pokoji,ale v kuchyni.To se nestává,většinou se mlátí ve své ložnici.

Ticho a zpěv otce byl velmi divný pocit.

.................Vůbec si nedokážu vzpomenout co se stalo,ale vzpomínám si,že táta stojí za dveřmi koupelny a my hystericky brečíme,máma hystericky brečí,máma bouchá do zdi.Máma divně mluví a nemluví.

Křičíme a prosíme tátu at mámu pustí z koupelny.

Táta je opilej,nemůže se trefit odemknout dveře.

Budíme pozornost sousedů.

Táta otevírá dveře.

Máma má kolem krku uvazaný lano a ruce.

Máma přežila.

Děkuji za přečtení,přístí kapitola -Strejda Jenda.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru