Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska není?

04. 06. 2002
0
1
654
Autor
Geralt

Opravdová láska není jen na jeden den,ale navždy!

Láska není?

Láska je!

I když není vidět,přece je tu s námi.

Jako trn v patě,který nechce ven.

Jako noční můra,která nedá lidem spát.

Jak dětský smích,který nám stále zvoní v uších.

Jak louka,vábící svými okouzlujícími vůněmi,aby se člověk zastavil,ulehl do voňavé trávy,pohladil jí a natrhal si květy,které tu pro něj vykvetly.

Proč se jen tyto louky mění ve vyprahlé pouště čekající na jedinou kapku,aby mohly jen pro jedinou milovanou osobu znovu rozkvést a zalít se barevnými květy,vonícími něžnými slůvky,sladkými polibky,jemnými doteky milenců,jejichž srdce bijou jako jedno.


1 názor

Láska... to je věčné téma... každý o ní smýšlíme jinak, vyjadřujeme se po svém... A, zvláštní, přitom je to stále jedno a to samé... Líbí...

Arwy_Kraft
23. 02. 2004
Dát tip
Hezké..* Tip :o) hodně štěstí při další tvorbě :o)

Narwen
28. 11. 2002
Dát tip
Me se to libi, ale rozhodne bych to nezaradila do Uvah..

Amanda
29. 06. 2002
Dát tip
Moc me to neoslovilo... nevim

Geralt
06. 06. 2002
Dát tip
Chtel jsem jen ríci,že to co autor napíše záleží na náladě,chuti psát a tvořit:)

Geralt
04. 06. 2002
Dát tip
Nezáleží tak na dílu jako na autorovi ,který dílo stvořil

Lalinka
04. 06. 2002
Dát tip
Je podivuhodne jak nesourode se da laska vyjadrit, jelikoz psat to pokazde nekdo jiny, snad by to rekl odlisne a prece stejne (co se me tyce), je to vystihnuto pekne, ackoliv by to bylo jeste na hodne dlouhe, nez bys tam napsal co vsechno tam patri. Jo a ta autokritika - to je taky laska, ale sebelaska?;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru