Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Óda na autobus

27. 01. 2023
3
3
149
Autor
jsu-zde

Na ceste nájdem si čas sledovať oblaky. Ako pasažier prepravných prostriedkov hromadnej, či individuálnej dopravy, zviazaný vynútenou nečinnosťou, neraz obrátim zrak k oblohe.

Často mi učarujú svojou majestátnosťou, lež chvíľa koľkokrát nepostojí hoci je krásna. Päty svrbia a duch blúdi a tam hľa, zajac z kazajky vyťahuje hodiny - niet času sledovať oblaky.

A aj keď ležím v tráve a zlatý klas kmitá vzduchom, nežný dotyk zvábi zmysly a jediný pohľad stačí, aby som sa utopil v tôni modrých očí lesnej víly - niet vôle pozorovať oblaky.

Ale keď kolesá ženú svet pod sedadlom v diaľ a zvláštny pokoj zavládne v duši, no nie je to radosť a nie je to žiaľ... v takých chvíľach spomeniem si na lásku čo chovám k oblohe.


3 názory

jsu-zde
27. 01. 2023
Dát tip

tak to ja vôbec :D takmer 2 metre, tak aj keď náhodou nemám kolená pod bradou, krk spravidla skončí v podivných uhloch, spánok hrbolatý a prebudenie škrípavé...


Andělka1
27. 01. 2023
Dát tip

Souhla - a já navíc - bez romantiky: v autobuse se nejlépe vyspím...


Andělka1
27. 01. 2023
Dát tip

***


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru