Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SLZY

Výběr: Print
01. 12. 1998
2
0
3166
Autor
Saki

Do průzorů našich snů se věčně rvou a derou Tři slzy. Hradbu spících dnů tak snadno rozeberou! Ta první sílu řeky má nespoutané a dravé s vytřeštěnýma očima pak sotva v potu plave ten koho city probudí Tak vlezlá je a drzá že často míchá osudí nám Láska - První slza Hrůzám se dívat do očí a bez sna zlou tmou tápat? Vždyť člověk se sotva otočí a vstát snad - ani nápad! Děsivých zraků všude kol jsou stovky. Krutý vrah ve stínech číhá zas. V b-moll nám hraje slza Druhá - Strach A Třetí slza? Nemyslím že příjemná by byla z nadějí čpavý stoupá dým a vytrácí se síla pod jejím bičem hyne čas že dýchá, člověk sotva ví projednou svět ať vezme ďas pro čirou slzu Zoufalství! Ty slzy těžko spát nám dají nepřeberná je jejich moc lidé je často ukrývají; tak spěte sladce. Dobrou noc ...
ŽuŽu
10. 03. 2004
Dát tip
juuu :-*

Armand
11. 04. 2002
Dát tip
*

Sala
27. 02. 2001
Dát tip
"Vždyť člověk se sotva otočí" mírně ruší rytmus, dalo by se vypíchnou vícero, možná i ubrat na délce by nebylo až tak ke škodě.. /maxi už moc holek dneska nenosí:) ale dojem a nápad! 1* A btw, do hajan - tomu se nedá odolat :-)))

Saxanka
15. 05. 2000
Dát tip
Krásný

Anonym
15. 01. 1999
Dát tip
Láska, strach, zoufalství. . . Nepochybně tři emoce,
které hýbou lidstvem. Báseň mě oslovila, možná proto,
že je napsána srozumitelným stylem (například
u "Má mysl, rázně rozevřena" jsem někdy netušil, co
které slovo znamená.)Patrně jsem nenáročný čtenář,
určitě mi ale každý dá za pravdu, že forma té básně
je nádherná, dokonalá. Jen teď budu přemýšlet, zda
je láska víc slza, anebo úsměv :-)

Jarka
01. 12. 1998
Dát tip
Docela zajímavé téma a pěkně napsané. Hlavně se mi líbí to ukončení..tak spěte sladce. Dobrou noc...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru