Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

tomáš blažek

Výběr: Lyryk, Print
10. 06. 2002
22
0
3483
Autor
hermit

tomáš blažek

 

 

on spirálou

padající na svět

muž za nocí

poblitou duší

vlásky čtu ohněm

další noc do prdele

s estetikou

za noci magnetické

jehle v zádech

kantův bič

hladí moje jméno


Sama
04. 12. 2002
Dát tip
Tak jsem se po čase podívala, možná pro tebe to bude taky dobré podívání, nebrat se tak vážně, jinak se to nedá vydržet...

Dabi
05. 08. 2002
Dát tip
Nebuď na sebe tak zlej...nezasloužíš si to;o) Můj upřímný t*

Bix
03. 07. 2002
Dát tip

Cyndi
20. 06. 2002
Dát tip
Hermite a nefšímáš a ne a ne že jo... a esli mi něco chceš, tak avizkuj, bo po čmuchu sem netrefim! :)) A du na další a nepřey si mi! ;-)

Cyndi
19. 06. 2002
Dát tip
další konvertant k flagelantům...? no nakonec proč ne... akurát "poblitou" mi trochu nesedí pro svou vokatou prvoplánnost... ale mi do teho nyx, mi si nefšímey... :)*

hermit
19. 06. 2002
Dát tip
Cyndi: až se dostanu k druhýmu plánu, tak to přepíšu... zatím jsem u svýho prvního plánečíčku...:-) náhodou já si tě všímám, ty si mě nevšímáš! :-))

LaFemme
15. 06. 2002
Dát tip
hmmmm:-)

Climaster
13. 06. 2002
Dát tip
ostudy..skovávat se za jiné nicky...jen hezky ven s tím...nevím proč by se měl člověk ostýchat za svoji součást...;o)... jo jinak za dílko típek...**:o)

hermit
12. 06. 2002
Dát tip
Když jsem tak včera ležel ve vaně a prohlížel jsem se:-)), tak jsem si v hlavě skládal svou zatím nejlascívnější básničku, kterou bych, doufám, uspokojil i vás dva, Mozarte a rebecco:-), nakonec jsem vytáhl špunt a vypustil tu pornobásničku se špinavou vodou. No ale protože špína se nikdy nestáhne do zběsilý defenzívy, tak jí asi přece jen hodím na papír. Jenže v ní bude asi relativně dost sprostejch slov, tak nevím, aby se tím nesnížila šedivost mé ctihodnosti. ;-)))

gd
12. 06. 2002
Dát tip
hermit: jdi do toho. jestli ji sem hodíš, tak napíšu porno povídku, že budete valit bulvy!! :)))))))))

hermit
12. 06. 2002
Dát tip
gd, ok, dobře, když ty, tak já taky! :-))) Puškin - můj vzor!!!

Helča
12. 06. 2002
Dát tip
Jsem pro spláchnout nebo napsat, spálit a popel spláchnout, ale na mě nehleďte já jsem upjatá .)

gd
12. 06. 2002
Dát tip
Co Puškin - znáš Prostopášnou Joy? To je literatura! Akorát se bojím, aby mě neopustila přítelkyně, až tady tu nechutnost zveřejním. Rozdivočelý smysly, na všecky strany chlístající tělesný tekutiny, nemyslitelný perverze...

hermit
12. 06. 2002
Dát tip
Hleďme, hleďme. No uvidíme, až to bude na tom papíře, třeba se to spláchne samo.

hermit
12. 06. 2002
Dát tip
gd: četl jsi Puškinovy deníky?

gd
12. 06. 2002
Dát tip
Ne, ale četl jsem kdysi Máchovy deníky a dovedu si to živě představit. Jojo, literární paměti, to je moje... Akorát přemejšlím o nějakým jiným nicku na tuhle věc, protože by reakce byla asi dost bouřlivá. Co ty - nebojíš se?

hermit
12. 06. 2002
Dát tip
Bojím se, že už se ke mě pak nebude hlásit Helča, a to bych vážně nerad riskoval. ;-))) Leda že by mi slíbila, že to nebude číst... (?)

Helča
12. 06. 2002
Dát tip
To slíbit nemohu ... jsem hrozně zvědavá. A přejdu to No comment :)

gd
12. 06. 2002
Dát tip
Tak moji povídku no comment nepřejdeš. To se spolehni. :)

Helča
12. 06. 2002
Dát tip
gd: zkusíme to. Aby ses nedivil :)

gd
12. 06. 2002
Dát tip
Aby ses nedivila ty. Hlubiny literární perverze jsou nekonečné. :)

rikiv
11. 06. 2002
Dát tip
Kantův bič: Hvězné nebe nad hlavou ... ani ta druhá část (mravní zákon v nás) patrně bičem není :-)

hermit
11. 06. 2002
Dát tip
sebemrskačská póza to je!! :-)) no ale já nebudu nic říkat, šak je to jen básnička, že jo... )) ale pro mě něco jako hřebík do vlastního těla, pokus o sebevyjádření... ale jak známo z psychologie, vidíme sami sebe úplně jinak než nás vidí ostatní...

Pája
11. 06. 2002
Dát tip
a špatně si vidíme do očí...... :-) ale s tou poblitou duší jsi to možná přehnal....i když je krásná celá docela

Helča
11. 06. 2002
Dát tip
no, já nevím...

hermit
11. 06. 2002
Dát tip
Helčo: to já taky ne... ale tu básničku vím, tu přepisovat nebudu, spíš jí zmačkám a zahodím...:-)

Nuitík
11. 06. 2002
Dát tip
"mamá, podívej na chlapa v karfioolu, to je náš říííďa..." "Blbost!!!!" to poslední platí na roztrhání básně, to první je chyba na Vašem přijímači...

Mozart
11. 06. 2002
Dát tip
... doprdele s mravní estetikou... ale bylo by pravděpodobně pro mě uspokojivější, kdybys to vyjádřil přímo a bezohledně... chtěl bych poznat tvé skryté zvrácené myšlenky.

hermit
11. 06. 2002
Dát tip
Mozarte, já vím, Ty touhle cestou jdeš... ale já nevím... když si ty svoje zvrácenosti označím, pojmenuju, a budu je vypisovat, tak je tím posílím - a to nechci... takže (?) (ono by to bylo docela pro mě snadné popisovat svoje zvrácenosti, protože jich mám docela pěknou zásobičku:-), ale já je radši nechávám spát, jsme rád, když s nimi občas nemusím mluvit... ;-) ale díky za tvou připomínku, leží mi to v hlavě...

Bacil
11. 06. 2002
Dát tip
*

Wopi
10. 06. 2002
Dát tip
takhle se vidíš??

Olina
10. 06. 2002
Dát tip
** doprdele s estetikou

gd
10. 06. 2002
Dát tip
když se člověk začne točit, to je vždycky zlý. to je lepší si sednout.

čtyřicet
10. 06. 2002
Dát tip
Poslední čtyři verše - perfektní!!!!! Tip To předtím: ?!?!?!...+++´´´´´´´atd.

čtyřicet
10. 06. 2002
Dát tip
Co už jsi tak dlouho MIMOň? :))

hermit
10. 06. 2002
Dát tip
reb: snad jsi to (ne)byla ty...? ;-)) 40: přectírám, jako že mi nejde vo ty tipy...:-) Wopi: že bych se takhle viděl.... no, je to spíš takovej duševní striptýz...

Nuitík
10. 06. 2002
Dát tip
aaaano, bič vždycky pohladí, když je dobře... :o)*

Gastarbajtr
10. 06. 2002
Dát tip
je to on!!! *!

Pája
10. 06. 2002
Dát tip

Pája
10. 06. 2002
Dát tip
a co ještě? motáš lebk... až... :o)))

Lyryk
10. 06. 2002
Dát tip
kantův bič :-))))))) a Lyrykovy hřeby...

Elyanne
10. 06. 2002
Dát tip
* Líbí.

Pepo
10. 06. 2002
Dát tip
Takto nejako by som si predstavoval informácie napr. na občianskom preukaze. :o))) Povedia viac...

Astalavista
10. 06. 2002
Dát tip
Sebemrskačské:)))*

dablik008
10. 06. 2002
Dát tip
no...ja neznam hermita zas natolik abych rikal Jo nebo Ne :o) mne se libi jak je to napsany, a verim ti ze to tak nejen pises ale i vidis, proc ne :o) *!

Petula
10. 06. 2002
Dát tip
Hermit je pro mne stálou hádankou... ► Neznám Hermita ani „jeho“ Tomáše Blažka, ale toto mi připadá, že není ani jeden z nich ► Snad jen zdařilá empatie do nočního městského vaga-inte-bunda-lektuála??? ► Snad... A protože mi to na 1. přečtení jen přechrustalo písmenka, na 2. vyhodilo výše zmíněné individuum a na 3. přečteni jsem ustrnula... Dávám TiP [i když nerozumím Rivko :o) a i když je má pro-hermitovská slabost známá a měla bych se tedy držet stranou...]

░▒▓-_-▓▒░
«*»


Rivka
10. 06. 2002
Dát tip
To máš jedno... Já nerozumím takové spoustě věcí... Ostatně, nepreskribuju..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru