Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

PLÁČU

12. 06. 2002
15
3
3006
Autor
Gorgona

                              PLÁČU

 

 

Leoko                                            Praoko

                                                           

          1.

         sl

        za                                                  2.

        !!!                       Je                         sl

                                  mi                        za

 3.                           smůtno                     !!!

sl                       

za

 !!!             chci                             chci

                         se                   se

                              USMÍVAT

 


3 názory

Gorgona
10. 07. 2007
Dát tip
:))))))))))) Nicméně koukám, že se mi to nějak rozjelo...

To je krásný :)) Chceš se usmívat? Ti řeknu vtip... Vběhne kapr do hospody, třískne do stolu a zařve: "O" hihi

Krel
20. 02. 2003
Dát tip
jo dobré..

Kytička
24. 09. 2002
Dát tip
to je pekné*

hermit
21. 09. 2002
Dát tip
bezva :-) tip

Hauský
13. 09. 2002
Dát tip
to je krááááááásnýýýýýýýýý*

Albireo
06. 08. 2002
Dát tip
Gor, skvělá grafická básnička! Jako z učebnice teorie poezie. Tip.

Gorgona
03. 07. 2002
Dát tip
Saul - "právo" na pláč?!! Teď jsi mě pobavil:))) A vůbec...:)

Darken33
27. 06. 2002
Dát tip
Gorgí.....Ty nejsi rozervaná !!! Ty jsi rozplakaně roztančená... ve smutku půvabná :-)

Merle
21. 06. 2002
Dát tip
vof...

Whelp
18. 06. 2002
Dát tip
Neplač, neváhej a na svět se usmívej. :o)

Gorgona
13. 06. 2002
Dát tip
No nechci to tu nějak rozviřovat, ale co se mě týče - Bible - nebo spíše Starý zákon - přeložen v původní verzi (anebo aspoň hodně přiblíženo původní verzi) - tak ten teda té literární hodnoty moc nepobral:)

Pája
13. 06. 2002
Dát tip
:-)))))

gd
13. 06. 2002
Dát tip
gorgona: náhodou... mám v bibli svý hodně oblíbený pasáže, třeba seznam čtyřiceti míst, na kterých se izraeliti zastavili cestou z egypta k jordánu... to je dobře pitomý... a některý básničky jsou taky docela dobrý, i když na písmáku by je asi kritika strhala... jsi krásná, přítelkyně moje, jsi krásná... oči tvé jsou jako holubice... anebo jób, ten je perfektní...!

papouch
13. 06. 2002
Dát tip

Spvrivs
13. 06. 2002
Dát tip
Chachá - *! :-))))))))

Francois
12. 06. 2002
Dát tip
Mě taky, moc. Tip za úpravu a kroužkované ů.

Glass
12. 06. 2002
Dát tip
hodně velká :-) blb ůstka Jen mi trochu vadí že není kategorie kaligram.

Glass
12. 06. 2002
Dát tip
A taky, že mi to nevzalo v kritice mezery.

Seregil
12. 06. 2002
Dát tip
...:ú)...*)

gd
12. 06. 2002
Dát tip
glass: to by musely bejt ještě kategorie pro akrostichy, haiku a miliardu dalších věcí, ze kterejch by se všichni zbláznili.

Litochowitz
12. 06. 2002
Dát tip
zajímavé....T-p.

Radost
12. 06. 2002
Dát tip
gd: haiku kategorie už je :))))) a nikdo se nezbláznil MĚ JE MĚ JE TAK NĚJAK NĚJAK TAK DiVnĚ (to ta závislost)

Radost
12. 06. 2002
Dát tip
a

Cyndi
12. 06. 2002
Dát tip
hezkej nápadík*

gd
12. 06. 2002
Dát tip
radost: fakt? tak to se nedivím, že to tady jsou takový bohnice... :)

Radost
12. 06. 2002
Dát tip
gd: bohnice jsou dobrý, zpívá se tam, hraje divadlo...kéž by tu jednou byly bohnice, cháchá (ad kategorie - ještě se z nich nikdy nikdo nezbláznil! jako budoucí knihovník to musím vedět)

gd
12. 06. 2002
Dát tip
budoucí knihovníci jsou blázni. včera jsem byl s jedním v hospodě!!!

Radost
12. 06. 2002
Dát tip
všichni jsou blázni, jenom gd je velbloud s jehlou v uchu!

gd
12. 06. 2002
Dát tip
ale zkusit se to mohlo, ne? mimochodem, víš, že tohle rčení vzniklo překladatelským omylem? nějakej starořeckej blbec přeložil velbloud místo lano, prej to v biblickým jazyku zní hodně podobně... :)

Radost
12. 06. 2002
Dát tip
jojo...na takových omylech stojí celá naše kulrůta... a je jich tolik, že už to VZDÁVÁM

Pája
12. 06. 2002
Dát tip
moc hezky udělaný ksichtík**** gd: o tom by s tebou pan J. Krátký polemizoval (o velbloudovi) :-))) V bibli (Marek 10,25) čteme:"Snáze projde velbloud uchem jehly, než aby bohatý vešel do Božího království." Racionálně uvažujícím lidem nepřipadalo toto podobenství dostatečně rozumné :-)). Jedni vykladači se domnívali, že uchem jehly je míněna nízká a úzká branka v hradbách Jeruzaléma (kterou se protáhl sotva člověk); jiní byli zase toho názoru, že řecký opisovač bible se zmýlil a místo správného kamilos (lodní lano) napsal kamélos (velbloud). Není to pravda. Je třeba vycházet ze skutečnosti, že bible je knihou orientální a proto plnou barvitých přirovnání, básnických hyperbol a opisů. Talmud (také orient. kniha) například mluví o rabínech, kteří kroutí pravdu a řeč tak, že by protáhli uchem jehly i slova. Je proto třeba obraz velblouda, procházejícího uchem jehly, brát doslova a do písmene. :-))) (Jádro pudla) to já jen abyste viděli jak šílení jsou knihovníci v praxi :-))))

Radost
12. 06. 2002
Dát tip
jo, takhle se na to může dívat i knihovník....už abych dostal tu nabídku od famiglie a stal se mafiosem :)

Radost
12. 06. 2002
Dát tip
jo, takhle se na to může dívat i knihovník....už abych dostal tu nabídku od famiglie a stal se mafiosem :)

gd
12. 06. 2002
Dát tip
Tohle přesně mě na vykladačích bible irituje, že hledaj nějakej srdceryvne význam i tam, kde žádnej není nebo je léty ústního předávání překroucenej. Ale vem to čert...

Pája
12. 06. 2002
Dát tip
a řekni ale že se ti velbloud uchem jehly nelíbí víc než lano :-)))

gd
12. 06. 2002
Dát tip
je to dobrá kokotina... ale člověk si pak musí říkat, co všechno dalšího bylo zkomoleno, překrouceno, přibásněno... sbírka mýtů, poezie a zkreslené historie - a celý svět v tom tisíce let hledá kdovíco! asi napíšu bibli, part2... kdysi žili na sahaře lidé, ale to sem asi nepatří, co?

Pája
12. 06. 2002
Dát tip
já myslím že to přeháníš :-)) pravdu stejně nebudeš vědět (třeba to fakt zkomolený nebylo :-)) ) tak výbornou sbírku aby si celý svět příslovoval :-) velblouda uchem jehly + to všechno ostatní...už nikdo nevymyslí

Pája
12. 06. 2002
Dát tip
ale né že bych nevěřila tvému spisovatelskému umu! :-)****

gd
12. 06. 2002
Dát tip
nepopírám určité literární kvality bible... ale jako víc než fikci s určitým procentem reality to brát nehodlám, mám dneska nějakou anticírkevní. co se umu týče, věř raději rumu. rum nezklame...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru