Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

dvacet čtyři

Výběr: hermit, Lyryk
17. 06. 2002
8
0
1590
Autor
čtyřicet

oheň byl setkáním

pastevce a hada

syčící pára strachu

milostná slina na kameni

 

brána zamčená pískem

vchod do  němoty

 

kámen olizuje ticho

voda je slovo

dozpívané hvězdy

 

hle pastevec

papoušků a opic

v prázdném pokoji

uprostřed vln

tříšť hlásek a gest


řásná
01. 10. 2002
Dát tip
*

Lyryk
24. 06. 2002
Dát tip
:-)

Lyryk
24. 06. 2002
Dát tip
výrazností jsou obrazy až samostatné :-)) kladívkem rytmu na hlavičku tahle báseň bušit nechtěla; autora je třeba respektovat, jinak budeme ve směšně situaci, kdy budeme sonetu vyčítat, že není "dost" haiku... :-))

bogart
19. 06. 2002
Dát tip
nějak tomu nerozumím. vyvolané souvislosti nejsou moc výrazné. hloubka pocitů v rámci jednostlivých řádků, i při promílání toho textu v ústech mi nepřipadá, že byste chtěl/a vůbec udeřit, a už vůbec ne trefit a už vůbec ne hřebík a ten jistě ne na hlavičku. jakoby jednak nebylo o čem, ale ani jako by z toho nic neplynulo. Chci u toho špatné věci? Mám špatná kritéria?

Pája
19. 06. 2002
Dát tip
ne bogarte...jen rozdíná...***..nó :-)

Pepo
18. 06. 2002
Dát tip
Podobne ako Climaster. Zaujalo, avšak kdesi tam hlboko vzadu, kde sám nedočiahnem a nevidím. Tip.

Pája
18. 06. 2002
Dát tip
*

Carodej
18. 06. 2002
Dát tip
dnes jsema si už unaven....

hermit
17. 06. 2002
Dát tip
aha, celý cyklus na sebe postupně navazuje, že? bezva no, jen bych se opakoval :-) t v

čtyřicet
17. 06. 2002
Dát tip
hermit: Ano, je to vlastně pořád jedno a totéž. Jako by se to propadalo. Sám jsem tím překvapen a nevím, co z toho nakonec bude. :-)

enfin
17. 06. 2002
Dát tip
moc pěkný.. :-)

kirkov
17. 06. 2002
Dát tip
Takovou picovinu sem uz dlouho necetl. omsele, nudne, fadni...

čtyřicet
17. 06. 2002
Dát tip
kirkov: souhlasím, že je to omšelé, nudné, fádní. Ale pičovina ne, na to jsou tu jiní specialisté.

Climaster
17. 06. 2002
Dát tip
...nedokazu do toho proniknout...asi bych musell hodne kombinovat a spekulovat...ale toz obrazky su to pekne...neco mi to pripomina ale neodvazuji se k pripomince...:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru