Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zabijáci

17. 06. 2002
3
0
1270
Autor
Rena

Stojí tu dva zabijáci,

stojí a nemají práci.

Oba dva jsou vrazi chtiví,

jeden na druhého civí.

 

Každý v ruce drží nůž,

ale nezpívají už.

Musí vzájemně se pobít,

aby nemuseli dál žít.

 

On je muž a ona žena,

zabila ho,nesnášena.

on jí říkal,že ji chce.

Ona jen:,,Šibenice!\"


j_i_r_i_k
04. 03. 2003
Dát tip
A jakoupak náladu máš dnes, smím-li se ptát?

Notreal
28. 09. 2002
Dát tip
je to takové plytké a je to úúúúúúžžžassssnnnéééééé !!!!!! :o)))) jelikož jsi to psala v mizerné náladě je to jasný tip a doporučuji do klubu NEKONVENCE (bohužel nejsem admin, takže nic neazručuji)

Rena
28. 09. 2002
Dát tip
Danke !

Francois
26. 06. 2002
Dát tip
Má to dobrou myšlenku. tip.

Rena
19. 06. 2002
Dát tip
Tak si zkuste skládat básně,když je vám pěkně mizerně.Připouštím,že jsem naprostej debil a už vůbec ne básník!!!

JRR
19. 06. 2002
Dát tip
Rena, dyk na Tebe nikdo nechce be ošklivej!! Proč si to tak vykládáš? Dyť je to o tom, že se do kritik píše, co by se dalo vylepčit-jakási dobrá rada... A navíc stojíš o hlubší kritiku.

Rena
19. 06. 2002
Dát tip
To já vim,že stojim o vážnou kritiku.Mám divné nálady ale teď už snad budu O.K.:o))

enfin
18. 06. 2002
Dát tip
Ty rýmy :o( souhlas s JRR.. Jak rozdělit ty poslední 2 verše.. to teda fakt nevim, ale šibenice s přízvukem na druhý slabice mi připadá dooost divná :o)))

JRR
17. 06. 2002
Dát tip
No, první sloka je celkem výtečná... 2. a 3. je jak po rytmycký strnce, tak po stránce rýmu strašná. Ale nic si z toho nedělej, já mám dneska rejpavou náladu, a vypiš se;-) PS: Ale fakt, ty poslední 2 verše- člověk by musel slova nepřirozeně rozdělit, aby to sedlo... Pišpišpiš:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru