Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

na koních

Výběr: Print
05. 07. 2002
29
1
3834
Autor
hermit

na koních

 

 

žebra proťatá

čepelí jitřenky

do dubu vhroužili

až po jilce

damascénská ostří

srdce

složili na lýko

 

 

za pírkem od rzi

dali se v trysk

na samý

kraj pohádek

 

 


1 názor

Helča
07. 09. 2008
Dát tip
ano, na samý kraj pohádek

_Psyché_
31. 03. 2005
Dát tip
a ta mytologie pohádek Vás provází pořád, že jo... to je velmo milé *

Climaster
02. 09. 2002
Dát tip
no vlaky jsou fajn.... opět ne moc pro mě...asi se koukám na psaní trochu jinýma očima...

galaxy
11. 08. 2002
Dát tip
*

Josefk
15. 07. 2002
Dát tip
ano :-)

Carodej
09. 07. 2002
Dát tip
pro mne je to fantazie bez začátku bez konce, unášený obláček, líznutí horké zmzliny.... pohlazení sojčím pírkem, po kterém zůstane rezavá stopa. * GD - ty mašinky mne taky málem vyprskly:)

unseen
08. 07. 2002
Dát tip
Tak tihle koňové u trati mají něco do sebe *

Hvězdička
07. 07. 2002
Dát tip
*

tak i tak....i tak t*

Armand
05. 07. 2002
Dát tip
:)) moc! ***

Danny
05. 07. 2002
Dát tip
pohádkový T


Cyndi
03. 07. 2002
Dát tip
a místo "na koních" jste z teho uďáli hermitovi rosu na kolejích... :-)))

Wopi
02. 07. 2002
Dát tip
fakt je to
ŠÍLENĚ TĚŽKÝ
:o)))

Wopi
02. 07. 2002
Dát tip
doufám, že u toho probírání taky budu, probírat cokoli s vámi dvěma mi přijde velice
zábavné :)))

gd
02. 07. 2002
Dát tip
ano... my jsme velice... zábavní.

Wopi
02. 07. 2002
Dát tip
tady už to začíná vypadat jak na posunovacím nádraží :))

gd
02. 07. 2002
Dát tip
,-U---IT_---, _______________________________________________________'oOOo--oo'_______

gd
02. 07. 2002
Dát tip
tak to nevyšlo... znovu. ,-U---IT_---, 'oOOo--oo'

Wopi
02. 07. 2002
Dát tip
jé, to je FAKT krásná mašinka!!!

gd
02. 07. 2002
Dát tip
vláček jede!!! (aspoň doufám...) ## # # # # ## # ,-U---IT_---, TTTTTTTT TTTTTTTT TTTTTTTT TTTTTTTT 'oOOo--oo' '-oo---oo-' '-oo---oo-' '-oo----oo-' '-oo----oo-' '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Wopi
02. 07. 2002
Dát tip
ten je!

gd
02. 07. 2002
Dát tip
Drobné zdokonalení...aai##a#aii#aaa#ai#aaaa## ai# ,-U---IT_---, TTTTTTTT TTTTTTTT TTTTTTTT TTTTTTTT 'oOOo--oo'--'-oo---oo-'--'-oo---oo-'--'-oo----oo-'--'-oo----oo-' '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

gd
02. 07. 2002
Dát tip
Ještě jedno zdokonalení...aai##a#aii#aaa#ai#aaaa## ai# ,-U---IT_---,''TTTTTTTT''TTTTTTTT''TTTTTTTT''TTTTTTTT 'oOOo--oo'--'-oo---oo-'--'-oo---oo-'--'-oo----oo-'--'-oo----oo-''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

gd
02. 07. 2002
Dát tip
Na cestě k dokonalosti... Omlouvám se hermitovi, ale patří to sem trochu. (Je to konina...)aai##a#aii#aaa#ai#aaaa## ai# ,-U---IT_---,''TTTTTTTT'''TTTTTTTT'''TTTTTTTT'''TTTTTTTT 'oOOo--oo'--'-oo---oo-'--'-oo---oo-'--'-oo---oo-'--'-oo---oo-''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

gd
02. 07. 2002
Dát tip
aai##a#aii#aaa#ai#aaaa## ai# ,-U---IT_---,''TTTTTTTT''TTTTTTTT''TTTTTTTT''TTTTTTTT 'oOOo--oo'--'-oo---oo-'--'-oo---oo-'--'-oo---oo-'--'-oo---oo-''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

gd
02. 07. 2002
Dát tip
bezva. konečně je to dokonalý. posílám avi wopimu, aby se pokochal. a mašinka ještě jednou, tentokrát červeno-modrá a trochu delší vláček. aai##a#aii#aaa#ai#aaaa## ai# ,-U---IT_---,''TTTTTTTT''TTTTTTTT''TTTTTTTT''TTTTTTTT''TTTTTTTT''TTTTTTTT''TTTTTTTT 'oOOo--oo'--'-oo---oo-'--'-oo---oo-'--'-oo---oo-'--'-oo---oo-'--'-oo---oo-'--'-oo---oo-'--'-oo---oo-''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

gd
02. 07. 2002
Dát tip
chybička se vloudila. červeno-modrá mašinka a jed dva vagónky. dnes naposledy, z opavy, z opavy, rychlík jede do prahy, vůbec nikde nestaví.......... hůůůůůůůůůůůůůůůůů!
aai##a#aii#aaa#ai#aaaa##
ai#
,-U---IT_---,''TTTTTTTT''TTTTTTTT 'oOOo--oo'--'-oo---oo-'--'-oo---oo-'
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

gd
02. 07. 2002
Dát tip
má divnej kouř, udělám radši oranžovo-modrou.

aai##a#aii#aaa#ai#aaaa## ai# ,-U---IT_---,''TTTTTTTT''TTTTTTTT 'oOOo--oo'--'-oo---oo-'--'-oo---oo-''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

gd
02. 07. 2002
Dát tip
aai##a#aii#aaa#ai#aaaa## ai# ,-U---IT_---,''TTTTTTTT''TTTTTTTT 'oOOo--oo'--'-oo---oo-'--'-oo---oo-''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' aaaaaaaaaaaaaaaaaa#a#ia## TTTTTTTT''TTTTTTTT'',---_TI---U-, ''-oo---oo-'--'-oo---oo-'--'oo--oOOo'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

gd
02. 07. 2002
Dát tip
aai##a#aii#aaa#ai#aaaa## ai# ,-U---IT_---,''TTTTTTTT''TTTTTTTT 'oOOo--oo'--'-oo---oo-'--'-oo---oo-'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''aaaaaaaaaaaaaaaaaa#a#ia## TTTTTTTT''TTTTTTTT''TTTTTTTT''TTTTTTTT'',---_TI---U-, '''-oo---oo-'--'-oo---oo-'--'-oo---oo-'--'-oo---oo-'--'oo--oOOo'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''aai##a#aii#aaa#ai#aaaa## ai# ,-U---IT_---,''TTTTTTTT''TTTTTTTT 'oOOo--oo'--'-oo---oo-'--'-oo---oo-'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

gd
02. 07. 2002
Dát tip
Tomuhle říkám posunovací nádraží, Wopíku. Ábécédé gédé jede.

gd
02. 07. 2002
Dát tip
aai##a#aii#aaa#ai#aaaa## ai# ,-U---IT_---,''TTTTTTTT''TTTTTTTT 'oOOo--oo'--'-oo---oo-'--'-oo---oo-'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''aaTTTTTTTTTTTTTTTTaaaaaaaaaaaaaaaa#a#ia##
TTTTTTTT''TTTTTTTT''TTTTTTTT''TTTTTTTT'',---_TI---U-,
'''-oo---oo-'--'-oo---oo-'--'-oo---oo-'--'-oo---oo-'--'oo--oOOo'
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''aai##a#aii#aaa#ai#aaaa## ai# ,-U---IT_---,''TTTTTTTT''TTTTTTTT 'oOOo--oo'--'-oo---oo-'--'-oo---oo-'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''aaTTTTTTTTTTTTTTTTaaaaaaaaaaaaaaaa#a#ia##
TTTTTTTT''TTTTTTTT''TTTTTTTT'',---_TI---U-,
'''-oo---oo-'--'-oo---oo-'--'-oo---oo-'--'oo--oOOo'
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''aai##a#aii#aaa#ai#aaaa## ai# ,-U---IT_---,''TTTTTTTT''TTTTTTTT''TTTTTTTT 'oOOo--oo'--'-oo---oo-'--'-oo---oo-'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

gd
02. 07. 2002
Dát tip
aai##a#aii#aaa#ai#aaaa## ai# ,-U---IT_---,''TTTTTTTT''TTTTTTTT 'oOOo--oo'--'-oo---oo-'--'-oo---oo-'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''aaTTTTTTTTTTTTTTTTaaaaaaaaaaaaaaaa#a#ia##
TTTTTTTT''TTTTTTTT''TTTTTTTT''TTTTTTTT'',---_TI---U-,
'''-oo---oo-'--'-oo---oo-'--'-oo---oo-'--'-oo---oo-'--'oo--oOOo'
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''aaTTTTTTTTTTTTTTTTaaaaaaaaaaaaaaaa#a#ia##
TTTTTTTT''TTTTTTTT''TTTTTTTT'',---_TI---U-,
'''-oo---oo-'--'-oo---oo-'--'-oo---oo-'--'oo--oOOo'
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''aai##a#aii#aaa#ai#aaaa## ai# ,-U---IT_---,''TTTTTTTT''TTTTTTTT''TTTTTTTT 'oOOo--oo'--'-oo---oo-'--'-oo---oo-'--'-oo---oo-'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''aai##a#aii#aaa#ai#aaaa## ai# ,-U---IT_---,''TTTTTTTT 'oOOo--oo'--'-oo---oo-'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

gd
02. 07. 2002
Dát tip
tomu říkám privatizovaná železnice...aai##a#aii#aaa#ai#aaaa## ai# ,-U---IT_---,''TTTTTTTT''TTTTTTTT 'oOOo--oo'--'-oo---oo-'--'-oo---oo-'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''aaTTTTTTTTTTTTTTTTaaaaaaaaaaaaaaaa#a#ia##
TTTTTTTT''TTTTTTTT''TTTTTTTT''TTTTTTTT'',---_TI---U-, '''-oo---oo-'--'-oo---oo-'--'-oo---oo-'--'-oo---oo-'--'oo--oOOo'
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''aaTTTTTTTTaaaaaaaaaaaaaaaa#a#ia## font color=orange>TTTTTTTT''TTTTTTTT''TTTTTTTT'',---_TI---U-,
'''-oo---oo-'--'-oo---oo-'--'-oo---oo-'--'oo--oOOo'
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''aai##a#aii#aaa#ai#aaaa## ai# ,-U---IT_---,''TTTTTTTT''TTTTTTTT''TTTTTTTT 'oOOo--oo'--'-oo---oo-'--'-oo---oo-'--'-oo---oo-'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''aai##a#aii#aaa#ai#aaaa## ai# ,-U---IT_---,''TTTTTTTT 'oOOo--oo'--'-oo---oo-'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

gd
02. 07. 2002
Dát tip
jedna společnost se sice neubránila jistým podorním potížím, ale teď již cestující dorazí včas, pohodně a bez rušivých html tagů tam, kam potřebují...aai##a#aii#aaa#ai#aaaa## ai# ,-U---IT_---,''TTTTTTTT''TTTTTTTT 'oOOo--oo'--'-oo---oo-'--'-oo---oo-'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''aaTTTTTTTTTTTTTTTTaaaaaaaaaaaaaaaa#a#ia##
TTTTTTTT''TTTTTTTT''TTTTTTTT''TTTTTTTT'',---_TI---U-, '''-oo---oo-'--'-oo---oo-'--'-oo---oo-'--'-oo---oo-'--'oo--oOOo'
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''aaTTTTTTTTaaaaaaaaaaaaaaaa#a#ia## TTTTTTTT''TTTTTTTT''TTTTTTTT'',---_TI---U-, '''-oo---oo-'--'-oo---oo-'--'-oo---oo-'--'oo--oOOo'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''aai##a#aii#aaa#ai#aaaa## ai# ,-U---IT_---,''TTTTTTTT''TTTTTTTT''TTTTTTTT 'oOOo--oo'--'-oo---oo-'--'-oo---oo-'--'-oo---oo-'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''aai##a#aii#aaa#ai#aaaa## ai# ,-U---IT_---,''TTTTTTTT 'oOOo--oo'--'-oo---oo-'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

gd
02. 07. 2002
Dát tip
porodním potížím... i my, železničáři, jsme jenom lidé. ačkoliv to někdy nevypadá... (hermite, odpusť... ale vláčky jsou moje slabost...)

sidi
02. 07. 2002
Dát tip
:o) Který hračička to tady tvrdil že už vyrostl z pohádek ?

hermit
02. 07. 2002
Dát tip
btw: Co je to vlastně zamyšlení? Co při tom aktu v mozku probíhá? Tahle básnička, je-li to jelito, nemá vyvolat nějaký nový myšlenky, snad na chvilku přetrhnout pocit času. Snad, pokusit se. reb13, bogart: díky za obranu i kritiky, obojí těší... :-) (vážně)

gd
02. 07. 2002
Dát tip
Reb: Kašpárek? Nechodí v žolíkovským oblečku? sidi: Z pohádek ano, z mašinek ne... hermit: Tys mi vůbec nepochválil moje vláčky!!!

Cyndi
02. 07. 2002
Dát tip
ichichíííí :)))) a ty cákance vyprsklýho kafe na mašinkách si umejte každej sám za sebe, nemáte mi při snídani rozchechtávat... mankote, jak jde o tagy, očividně mi ujel vlak! :-DDD

Cyndi
02. 07. 2002
Dát tip
avi

hermit
02. 07. 2002
Dát tip
gd: vláčky dodatečně chválím, přejely mě :-))))))

gd
02. 07. 2002
Dát tip
Juchůůůůůůůůů! A promiň, že jsem ti trochu přizabil dílko.aai##a#aii#aaa#ai#aaaa## ai# ,-U---IT_---,''TTTTTTTT''TTTTTTTT 'oOOo--oo'--'-oo---oo-'--'-oo---oo-'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Nuitík
02. 07. 2002
Dát tip
hu, vlaky!

Wopi
02. 07. 2002
Dát tip
Pozvu sem papoucha... šššššššš húúú

Matyjustin
02. 07. 2002
Dát tip
Jestli se všechno na písmakovi bude hejbat, tak to budu číst tejden - něco jako "Pozor, za pět minut přijede básnička.....poslední verš má zpoždění a dorazí až v 15:46 a hermit má pravdu - jen truhlík si v pohádkách nevšímá meziřádkové moudrosti našich předků ;-)

Wopi
02. 07. 2002
Dát tip
hejbání nezdržuje, zdržujou obrázky, zvláště nekomprimovaný (viď S.V.) :))

Helča
02. 07. 2002
Dát tip
Jede vláček motoráček kolik vozů má? Miluju pohádky. Ještě jsem v nich všechno nepřečetla. Hu húúúú
Nuitík
02. 07. 2002
Dát tip
hůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů

Petula
02. 07. 2002
Dát tip
BlbouŇY... Takhle z vážné nevážnosti udělat nevážnou vážnost...

░▒▓-_-▓▒░


Cyndi
01. 07. 2002
Dát tip
noc je plavá a ty tak... pěkný pěkný pěknýýý*

Helča
01. 07. 2002
Dát tip
za pírkem od rzi dali se v trysk na samý kraj pohádek ... tohle mi stačí za to TIP

Matyjustin
01. 07. 2002
Dát tip
JoPPPP Ť!!!!!!!

bogart
01. 07. 2002
Dát tip
jasně - souhlas s gd - z toho jsem už taky vyrostl. A kdo má odpor k Exupérymu, to pochopí. jnak mi připadá, že to není moc zajímavé.... Když přitom používáš tu svou šílenou metodu horkokrevných slov, provokuje to k zamyšlení - a tady se není nad čím zamýšlet - škoda.

bogart
01. 07. 2002
Dát tip
a sienkiewicz - křižáci - jojo pohádky a blbosti. ale v tomto smyslu je i "Na cestě" blbost (ta heroika je fakt mimo :-)

hermit
01. 07. 2002
Dát tip
Klucí, klucí. :-) Motám si hlavou.

gd
01. 07. 2002
Dát tip
Abych nebyl špatně pochopen... Metoda horkokrevných slov je bezvadná a dílko podařený, jen mi nesedí ta pohádkově romantická tématika.

sidi
01. 07. 2002
Dát tip
Nešťastní kdož ostentativně vyrostli z pohádek.

hermit
01. 07. 2002
Dát tip
Jo, dá se říct, že mám nepřiznaný odpor k Exupérymu.

hermit
01. 07. 2002
Dát tip
Tohle - a celá ta sbírka, pokud to dodělám, by měl bejt rozlámanej něcojakoErben. :-)

Petula
01. 07. 2002
Dát tip

:o) To se tedy bojím dopředu... (o:


░▒▓*-*▓▒░


gd
01. 07. 2002
Dát tip
Pohádky mívají dost průhledný zápletky.Realita je zajímavější a překvapivější.

hermit
01. 07. 2002
Dát tip
Ty zápletky jsou průhledný jen zdánlivě a proto, že je známe od děstství. Někdy o tom dáme řeč, přijde mi to ted hrozně zajímavý téma.

Wopi
01. 07. 2002
Dát tip
Mně taky.

gd
01. 07. 2002
Dát tip
mojestará je děsně zvědavá, jak tohle dálám... děsně jednoduše... a ty pohádky někdy proberem.

Pepo
29. 06. 2002
Dát tip
Už prvé dva verše (keby ďalšie neboli) stoja za tip.

Ziggy
29. 06. 2002
Dát tip
musím za pájou :-) . . na samý kraj pohádek (to je nádherný)

gd
29. 06. 2002
Dát tip
Ech. Pohádky... Z toho už jsem vyrostl.

Petula
28. 06. 2002
Dát tip
Tak nevím, text je ještě „jedlý“ i pro běžného čtenáře a přitom, v druhém plánu snad?, je něco, co mi již uniká... Musím se vrátit a přečíst ještě několikrát. Zatím si jen opakuji... na samý kraj pohádek. (Ten obrat je asi právě to, co dostává text na práh dalších rozměrů, kam již nedohlédnu...)

░▒▓-_-▓▒░
«*»


Wopi
28. 06. 2002
Dát tip
pěkný

Gastarbajtr
28. 06. 2002
Dát tip
*!

Pája
28. 06. 2002
Dát tip
drhhffhvbbieizeihxdb a tak samý kraj pohádek*

sidi
28. 06. 2002
Dát tip
Moc dobrá pohádka, pro dospělé.

Lyryk
28. 06. 2002
Dát tip
čepel jitřenky, jitřící... :-))

Petula
28. 06. 2002
Dát tip
Jo, a je to krásná Čeština (lépe řečeno, mně libozvučná a milá)!!! Za tu bych Ti dala nejraději druhej TiPísek... :o) ///-_-\\\

Nuitík
28. 06. 2002
Dát tip
aby z pohádky nevypadly ....druhej Šemík :o) jůůůů, doufám, že jich bude ještě moc a moc.....! CIPísek

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru