Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak se dělá láska

14. 03. 2000
7
0
2527
Autor
Laďa

A život jde dál...

Přehršel citů hodím jí do čaje, aby jen na mě koutkem oka pohlédla, pak trochu neřesti strčím si za klobouk, abych ji k sobě přivábil, jeden polibek vypustím do vzduchu, aby se ulekla, co se to děje, jeden úsměv věnuji sestřičkám, aby oči jen na mě upjala, pak kvítka pomněnek rozházím podél cest, aby na dříve už nemyslela víc, kytici zoufalství nechám jí za dveřmi, aby věřila, že jsem ten jediný, pak vůni růžovou pustím jí ke stolu, aby propadla něžnému snění, dvě vědra blankytu rozprostřu nad její postýlku, aby přijala mě za svého anděla, a kapku lenosti vetřu jí do vlasů, aby mi nechtěla utéci za jiným. A místo jiného sám se k ní postavím, aby mi srdce své na dlani podala.
lucius
10. 03. 2004
Dát tip
roztomile. dala bych to do skolnich osnov jako dobrovolnou cetbu. nesnasim totiz povinnosti a tedy i povinnou cetbu. doborolnosti zdar a romantice zvlaste.

blázen
16. 01. 2001
Dát tip
No, rozhodně nemáš důvod mi za tohle děkovat. Já jsem tady zatím relativně nový, tak se snažím toho co nejvíc pročíst, ale k Tobě se určitě budu vracet ... proto spíš já děkuju za pěkné čtení :-)

Laďa
15. 01. 2001
Dát tip
Blázne dík, že sis to tu našel. :-)

blázen
13. 01. 2001
Dát tip
Souhlasím s Eternalem ... někdy nepomůže ani tohle všechno ... snad ještě na malé kousky se rozkrájet ... ale básnička fakt pěkná ... *

Prokletí
19. 11. 2000
Dát tip
*J-s-d-L: to je opravdu moc hezké, doufám, že si to jednu přečtou všichni chlapeči na Písmáčkovi ... to pak bude na Písmácké zeměkuličce ráj, co? ... bohužel se mě -stoprocentního samotáře- téma neumí dotknout v praxi ... 1. řádek mě jako milovníka čaje potěšil ... moc pěkná je devátá spojená s desátou ... tipuhodné ... vůbec né pof, vážně ... hihi m.

Corbiere
07. 06. 2000
Dát tip
Tak tohle se mi také líbí.. Vlastně líbí se je slabé slovo Je to přímo od srdce a miluju romantismus ,hezké pojetí lásky S TIPEM

Jákob
04. 04. 2000
Dát tip
pěkňoučký :o)

Koprik
04. 04. 2000
Dát tip
Tak to je moc hezké. V jednoduchosti je sice krása, ale pravdou je, že v lásce to není tak jednoduché. Ale aspoň jednou bych chtěla zažít pár chvil takové jednoduché a krásné lásky bez problémů a starostí. Jinak se to dobře čte. Moc fajn.

Laďa
31. 03. 2000
Dát tip
No o to v tom právě jde, víš. O tom jsme se tu bavili, jaká by to byla paráda, kdyby to bylo tak jednoduchý. Ale kde bychom potom byli?

Eternal
30. 03. 2000
Dát tip
Podle mě je to tak trošku vnucování, ač hezké a romantické. Láska není tak jednoduchá. Ach, přál bych si, aby to bylo tak jednoduché, některé dívky nedovedou ocenit takovéhle podbízení a jen vezmou nůž a vrazí ho přímo do srdce v tu nejnevhodnější chvilce. Ač básni skvělé, pro mě je smutná.

Laďa
28. 03. 2000
Dát tip
No...

Sarken
27. 03. 2000
Dát tip
dobrej recept, vychází?

Bříza
20. 03. 2000
Dát tip
skákal sex přes oves přes zelenou louku šel za ním myslivec péro na klobouku :c) (cynický smííích...)

Laďa
15. 03. 2000
Dát tip
Pokud má někdo zájem, může si u mne objednat dokonalého muže. Netýká se to jen žen.

Sluníčko
15. 03. 2000
Dát tip
Pro tohle můj první tip.

Miroslawek
14. 03. 2000
Dát tip
Och, Laděnko, ani jsem to nevěděl, ale přesně tak to dělám.

Bára Braun
14. 03. 2000
Dát tip
Sááákra to je recept pro Donjuchány...naprogramovaně rafinovaně vyčuraný. Až mi někdo bude natírat lenost a blankyt kamkoliv kopnu ho...

Dany
14. 03. 2000
Dát tip
Zkušenosti každého básníka ... tak stručně a jednoduše a ... na Báru by to taky platilo ... Jsem okouzlen.

Týýýjova Laďo, todle je dost dobrý. Fakt krása. Dík.

PS
14. 03. 2000
Dát tip
:o)) To je fajn, že se to všem tak líbí, ale je to nereálné. :o))) Žadný chlap nemá takovou výdrž. :o) Ale básnička je to moc moc pěkná...

xpired
14. 03. 2000
Dát tip
Opravdu moc pěkné. Kde se ty jednotlivé přísady dají sehnat? V řeznictví nebo drogerii?

Merle
14. 03. 2000
Dát tip
No, chtěl bych bejt taky takovejhle romantik...

Kyslik
14. 03. 2000
Dát tip
zeby sen Natalie,aby to citil tak a robil Tomas?

Lyryk
14. 03. 2000
Dát tip
Velmi milé, nakládat s láskou dokážeš líp než já.. :-)

Anonym
14. 03. 2000
Dát tip
Jó........ taky sem zažila něco takovýho (jako subjekt). Jenom nežárlil a neměl strach, že uteču jinému. Byl v pohodě. Ale to ostatní,jak to píšeš, tak sem to poznala. A ty rozhodně také nemusíš mít strach!

Silvinka
14. 03. 2000
Dát tip
Laďa, pošli mi takého chlapca v balíku! :o)))

Silvinka
14. 03. 2000
Dát tip
Len tú "kvapku lenosti" nech si strčí za klobúk a radšej nech mi dá na čelo jahodový bozk!

Hackman
14. 03. 2000
Dát tip
skvělý a ten název k tomu sedí

Stepca
14. 03. 2000
Dát tip
Ty bede, to si hned zkopčím..:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru