Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Guláš

27. 07. 2002
5
0
2288
Autor
Damik

Pro Sabinku, která ráda guláš...

Už si stříhám plátno na rubáš

pod lehce obscéními tiky tvého víčka

hoří myšlenka jak svíčka

krájíš maso na guláš.


johanne
26. 03. 2004
Dát tip
ehm... to jde trochu mimo mne :o... guláš :/

Damik
26. 02. 2003
Dát tip
sama seš muňka, ty kuňko... tvý romantický komentáře mi secsakra chyběli, koťásko...:))))

Damik
26. 02. 2003
Dát tip
ly, sakra, ly, ly, ly... a hodiny nám zlobily a kukacky to byly, jen krucipísek nevim, co nám to kejhá za vraty, snad ráno bez trenek, snad kozel strakatý... imrvére... a jde to na nerv a je to falešně... těch souchotí se nikdy nezbavim koho by napadlo blázny kamenovat v dnešní době globální humanity??? já budu první, a křičet budu splných plic "Sláva gulášům!!!" ... co sem to tu napsal nevim, páč už na to nevidim... je pozdní večer atakdál...

Cyndi
26. 02. 2003
Dát tip
"čmeláku chlupatý, už ti šlapu na paty..." :-))) tobě to ale kecá, hošku ;-)

Cyndi
25. 02. 2003
Dát tip
souper trouper... umíš skvěle excitovat povadlý chuťový muňky, chlapče šikovná ;-)))*

Armand
09. 12. 2002
Dát tip
bravurní zkratka!... a skvěle vystiženo.. vystřiženo, rozkrojeno.. :) ******

Damik
25. 10. 2002
Dát tip
...veď letím kořínky kořením solí solením sojovej guláš ten mišmaš... ...jsem ovšem masojed, ale že jsi to ty, udělám výjimku a shltnu tu krmi plnou soli, octa a aflatoxinků...:-)))

Falka
24. 10. 2002
Dát tip
...mám tvé solení... vsolit do sojového guláše... ale pozor octa jen slzu /odstajenslzu/ a kořínky? no to víš, okořeníme se /okořehnímese/ :o)

Falka
23. 10. 2002
Dát tip
...zmrzlina... ta je vedle tebe... zmrzlina taje veď leť teď běž!!! :o))) ... promiň, rozverním si... :o))) a ten guláš... sójovej, ju...? ;o)

Damik
23. 10. 2002
Dát tip
jen rozverňuj, hnípej, rýpej jak je libo, máš mé svolení..:-)) ..že by mi rašily kořínky?!..:-))))

diderotka
30. 09. 2002
Dát tip
Ty jsi přesným příkladem pořekadla, že láska prochází žaludkem... :-))) Zmrzlina je supr, i gulášek.... Ale dohromady - Brrrr :-)

galaxy
29. 07. 2002
Dát tip
To je paráda, děkuji :o)*********

Amanda
28. 07. 2002
Dát tip
Ten prostredek je nadhernej zbytek doplnuje v blbustku :-)) libi

papouch
28. 07. 2002
Dát tip
gulášek, jééje, mňam! Ale řízek je řízek. :-)

Damik
28. 07. 2002
Dát tip
Ami: to jsem jel na kole a najednou...blik...málem jsem z něj spad...prostě sem se musel podělit :-))) papouch: řízky došly, zkus to jindy :-)) Sabinka: Sabinkóó....gulášééék :-))))))))

galaxy
28. 07. 2002
Dát tip
Damiku a co zmrzlina, nebyla by ? :o)*

Damik
28. 07. 2002
Dát tip
zmrzlina?..... je hodina, kdy ptáci blednou my ve dvou sednem na lavičku k nesnesení vedle sebe jsem nesmělý ledově odmrštíš mou hříčku zmrzlina taje vedle tebe :-)))))))))))))))))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru