Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

BEZBŘEHÁ JISTOTA MILOVÁNÍ...

30. 07. 2002
4
0
1345
Autor
Kamenna_Tvar

Že by konečně láska? :o)))))

Po letech cítím tu bezbřehou jistotu,

že všechno bude jen o nás dvou.

Ještě včera jsem se zaříkala,

že raději zůstanu sama a zapomenu,

co k tobě začínám cítit

než si nechat možná ublížit znovu,

protože tuším, že tebe bych dokázala

milovat tak moc, až by to bolelo.

 

Byla jsem si téměř jistá,

že už další zklamání nemůžu přežít,

ale když jsem dnes viděla

tvůj mnoho značný a slibný úsměv

najednou jsem to prostě nedokázala…

 

Jak je vůbec možné,

že jsem si tak neochvějně jistá

nejen minulostí

ale i přítomností

a překvapivě i budoucností,

která se přede mnou rozkládá

jako malebná krajina…

 

Přišels v pravý čas,

kdy jsem už pomalu začala věřit,

že už neumím milovat,

a tys mne beze slov ujistil,

že to je klam, kterému nesmím podlehnout…
T_O_M_: ani nemohlo z jednoho prosteho duvodu, ktery je nemenny!!! Jsem stastna, ze mam takoveho pritele do sucha i deste!!! takovych po svete beha hodne malo... vlastne nas sblizila ta debata, pri ktere jsme si o tom vsem uzasne popovidali a taky se hodne poznali, protoze jsme si o sobe hodne rekli!!! Spolu jsme nic takovyho nepoznali, takze se mi asi ani nema po cem styskat... horsi je to kolikrat s lidmi, se kterymi clovek zazil vic a vi, ze uz to asi nevrati!!! navic, tohle bylo spravne nacasovany... hned po tomhle rozhovoru jsem odjela na dofcu do Recka a kamosi, ktere jsem tam poznala, me z toho nejhorsiho uspesne vytahli!!! dovedes si predstavit vecery na pisecne plazi, posedavani nad dobrym jidlem pri dzbanku vyborneho koreneneho vinka... :o))))))))))))))))

T_O_M_
15. 03. 2003
Dát tip
Škoda, že to nevyšlo. Ale buď ráda, že jste zůstali dobrými kámoši - ty jsou taky moc potřeba. I když je mi jasne, jak moc se Ti stýska po ----. No ale víš co nemůžeš chtít všecho, a on se zase někdo objeví! *

ska, ja uz ji taky tak ruzove nevidim... teda vlastne jo, pac jsme zustali FAKT DOBRYMI KAMARADY!!! Vim, ze me podrzi, kdyz potrebuju, vim, ze vi, kdyz mi neni fajn... je skoro jako muj pritel... je to skoro jako laska, protoze ho svym zpusobem miluju, za to jaky je... jenom spolu... sak vis co!!! :o)

ska
15. 02. 2003
Dát tip
týjo, krásný...sakra..a mmch. mám to opět podobně, jen tu budoucnost přestávám vidět růžově...*

horák
20. 11. 2002
Dát tip
Na tvých věcech se mi líbí, že jsou prožité. Rytmus, nerytmus!

Gurroa
08. 09. 2002
Dát tip
tip do života

LaFemme
04. 09. 2002
Dát tip
Takze..drzim palce:-)a posledni sloka je moc hezka:-)

LaFemme: zatim to vypada hodne dobre, diky za drzeni palce!!! :o))))))

neni buh to vim, ani princ, je fajn, moc si rozumime a ja mam jen strach (jako asi kazdy, kdyz mu na nekom zalezi), aby se nestalo neco, co nechci, aby neodesel, aby se to nezvrtlo, jsem v tomhle celkem uzkostliva, protoze uz se mi to parkrat ve finale stalo... tak proto... vyhrala jina... vim, ze to je proste zivot, ale tohohle cloveka proste nechci ztratit!!! TAK PROTO!!!

Duf
02. 09. 2002
Dát tip
Nekdy podle mě je dobré oddělit archetyp spasitele od reálného světa. Člověk pak čeká od každého to jeho.

Čolito
06. 08. 2002
Dát tip
Držím pěsti!*

Adelan
30. 07. 2002
Dát tip
Tak držím palce...:-)

Adelan: diky, myslim, ze to budu potrebovat!!! :o)))))

Seregil
30. 07. 2002
Dát tip
Pěkné... nepodlehni klamu a nech se "nést" realitou... (*)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru