Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dnes nemám múzu

18. 03. 2000
2
0
1500
Autor
Sýkorka

Chodím s vrecom plným myšlienok po vyprahnutej púšti. Pomaly, jednu po druhej (aby sa mi rýchlo neminuli) sadím ich do piesočnatej zeme. Čakám až začnú žiť, zapustia korene a rozrastú sa ako liany v pralese, obrastú celú púšť a dajú jej kúsok zo svojej radosti. Nemám však vodu. Márne čakám na dážď, márne svoje myšlienky ovlažujem slzami, ostávajú také holé a jednoduché, aké som ich sem vložila. Čakám celé hodiny. Márne. Nemožno zmeniť púšť.
vero
24. 01. 2002
Dát tip
...každá púšť je krásna tým, že v sebe niekde skrýva studňu...*

Naso
19. 04. 2001
Dát tip
všetko sa dá - len tie duny by nám chýbali....

Count
22. 07. 2000
Dát tip
Víc jak půl roku jsem na té poušti čekal, až mi něco vyroste a s prvním zeleným listem jsem přiběhl jak nejrychleji to šlo. Nádherně jsi popsala i mé období neinspirace.

zámek
21. 03. 2000
Dát tip
... jenže nevím zda-li myšlenka holá, prostá a jednoduchá ... jakou má váhu ? ... teď ... když nad tím přemýšlím ... musí vyrůst ! ... vyroste ...

Merle
20. 03. 2000
Dát tip
....

Dany
20. 03. 2000
Dát tip
Zaprší trochu, když řeknu, že je to fantastické?

AZALIN
19. 03. 2000
Dát tip
...

Špuntík
18. 03. 2000
Dát tip
krásně zabalená chvíle bez inspirace....

Silvinka
18. 03. 2000
Dát tip
Nechala som sa inšpirovať tvojou neinšpiráciou Špuntík :o)

zolli
18. 03. 2000
Dát tip
Neznám :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru