Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vodní z Třeboně

13. 08. 2002
8
0
1924
Autor
Bernadeta

Výpusť rybníka Svět je otevřená a voda zaplavila park, přesto dnes v noci z 12. na 13. srpna 2002 hrozí vylití rybníka a uvažuje se o prokopnutí hráze...

já vodní píseň zpívám si

voda mi sahá po vlasy

jsem vodní víla vodou procházím

do tmavých vln bolesti naházím

 

a kráčím vodou rákosím

vodu do vody nanosím

všechny své slané slzy vzlyky

pozdravím kapry sumce štiky

 

mé slzy s vodou rybníka se spojí

budu se milovat s tou vodou svojí

obejmu rybník Svět vylitý z břehů

a on se zavlní předá mi něhu

 


guy
20. 05. 2003
Dát tip
tak dneska už víme, že hráz vydržela ***

Bernadeta
20. 05. 2003
Dát tip
No, ona vydržela a po vypuštění rybníka na podzim se začala propadat, museli uzavřít silnici a ještě to pořád není v cajku, je podemletá.

galaxy
12. 09. 2002
Dát tip
Vím, jak Ti bylo. Přesto to ve mě vyvolalo vzpomínky na Vaše slavnosti " Čochtana ", na kterých jsem několikrát byla. Mám odtud duchařský hrníček a hezké vzpomínky . :o)*

Mea
14. 08. 2002
Dát tip
Nádherný! TIP!!!!

tééééda!!!! *

Astalavista
14. 08. 2002
Dát tip
k: No, o tom to právě je, nošení vody, vody, vody... samá voda. Ten nadvýskyt tohoto substantiva, tak škodlivý v jakékoliv jiné básni, je zde naprosto nezastupitelný... A i ta rychlost, násilnost... to jsou v této souvislosti naprosto neodhadnutelné veličiny..

Bernadeta
14. 08. 2002
Dát tip
Můj upřímný dík! k: rybník Svět není násilný brutální milenec, je to velice pomalý líný obrovský milenec, zatím není brutální, neboť jeho hráz je prokopaná a vody svedeny na mokrá luka kolem Třeboně... milenec se pomalu rozlévá i do Třeboně.... ale velmi líně... kdyby ovšem protrhl hráze, stal by se z něj pravděpodobně násilník, B. Altavista: tak nějak to cítím, napsala jsem to poté, co jsem viděla před očima jen vodu, nebyla jsem schopná myslet na nic jiného, proto tolik vody v této básni.... B.

anonym1
13. 08. 2002
Dát tip
Poslední dva verše se mi líbí moc!

suva
13. 08. 2002
Dát tip
jen aby ta něha nebyla moc studená a mokrá... podařilo se kdy udržet živel pod pokrývkou něhy?

Albireo
13. 08. 2002
Dát tip
Mně se to moc líbí. Jak může i hrůza inspirovat! *

Astalavista
13. 08. 2002
Dát tip
Skvělé.... mráz po zádech!!!!* Do mých nej a avi Hlavně poslení dvě sloky...!

Astalavista
13. 08. 2002
Dát tip
...

Wiki
13. 08. 2002
Dát tip
díky za avi :-) jen aby Svět neprotrhl hráze.......

kecyblil
13. 08. 2002
Dát tip
Přes hezký nápad za to tip asi nedám. Přijde mi to trošku pomalé, subjektívně. A možná i objektívně. Proč tolik slz a nošení vody do vody, když se po dlouhém období nudy ve vztahu experimentuje. A proč zrovna "něha" rozvášněného milence? Neměl být spíš trošku násilnický :-)) Jinak a možná i stejnak dobrý :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru