Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Soutež o haiku července: Výsledky!!!!

15. 08. 2002
1
0
2822
Autor
Radost

Poněkud se zpožděním k nahlédnutí dávám výsledky srpnového kola soutěže "O haiku měsíce"
S pěti hlasy se na prvním místě umístila haiku trojhaiku od autora Pepo
Na dalších místech se umístily tyto texty:
O bouři - 4 hlasy
O touze - 4 hlasy
Barevné - 3 hlasy
Moře - 2 hlasy
Samozvaný host - 2 hlasy
Upíří I - 2 hlasy
Upíří II - 2 hlasy
Haiku k haiku sedá - 2 hlasy
Zaplavené haiku - 2 hlasy
Letná obloha - 1 hlasy
Ležící nespící - 1 hlasy
Letní haiku - 1 hlasy
Vlkodlačí I - 1
Hlasovalo celkem 12 autorů, nepočítaje Akiho, který poněkud okatě hlasoval pro své haiku a to celkem třikrát, což je jistě poněkud sporné. Škoda, že je hlasujících tak málo, byl bych skutečně rád za větší účast.
Na závěr klasicky děkuji všem hlasujícím i čtenářům haiku a hlavně blahopřeji vítězi, ale rovněž všem ostatním autorům, kteří píšou krásné haiku povznášející duši k radosti a blaženosti.

Přeji Vám všem hezký den.
RADOST
Pepo
15. 10. 2002
Dát tip
Veronika... :o)

Dabi
14. 10. 2002
Dát tip
Taky blahopřeji Pepo, to dílko je krásné:-) pa

Pepo
24. 08. 2002
Dát tip
Júúú, budem sa snažiť. Ď.

Annika
23. 08. 2002
Dát tip
Gratulujem Pepo, fakt to bolo krasne s tymi labutami :-) Tesim sa na tvoje dalsie.

unseen
19. 08. 2002
Dát tip
Cákryš, když vy to taky uzavřete než se jeden stačí rozhoupnout :( Bych taky hlasoval pr osebe a bych vyhrál :o))) Gratulace Pepovi!!

Albireo
19. 08. 2002
Dát tip
Blahopřeji, Pepo. Podle mne jsi vyhrál zaslouženě.

Pepo
19. 08. 2002
Dát tip
Albi, vieš... potešilo ma to, lebo som to naozaj nečakal. Vďaka. Som celý blažený - po víkende však najmä z niečoho iného. :o)

Albireo
19. 08. 2002
Dát tip
Ja tiež, Pepo. Tiež z niečoho iného :-)

Pepo
17. 08. 2002
Dát tip
Och, ďakujem. Som prekvapený a... zaslúžim si to? Braček, vďaka za avízko. Aki: 8-)))))

Armand
16. 08. 2002
Dát tip
je dobře že to pořádáš i když nehlasuje moc lidí... ale každopádně je to chvályhodné .-) *

Radost
16. 08. 2002
Dát tip
doufejme, že láska a pravda zvítězí nad lží a nenávisití a že bude hlasovat více lidí :))) - je to i v jejich zájmu :)

Litochowitz
15. 08. 2002
Dát tip
Radost, jsi fakt borec...........líbí se mi to!

Josefk
15. 08. 2002
Dát tip
Co se týče Akiho, je to bezesporu správné ( ne sporné) :-) a tvoje snaha je milá !

Aki
15. 08. 2002
Dát tip
To je podvod!!!! moje haiku je ze všech nejlepčí, to přece musej uznat všichni! Odvolávám se k vyšší instanci, tahle soutěž byla zmanipulovaná, každýmu, kdo to moje veledílo čet, to musí bejt úplně jasný!! a poženu to třeba až do Haagu, abyste věděli! a vůbec, už s váma nehraju..... maminkooooo..... oni mi ubližujou.... béééé..... :o)))

Krel
15. 08. 2002
Dát tip
hurá!!!!!:-)

Mythus
15. 08. 2002
Dát tip
avi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru