Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Krajina básníků

17. 08. 2002
2
0
1850
Autor
Backdoorman

Tramdadamdadadam....

 

Krajina básníků

 

 

Brázdy vyryté kdesi v nás

Ztracené básně zapadlé sněhem

 

Až tam kde prorůstají kořeny srdce

Leží krajina mrazu

 

Pouze básníci mohou vstoupit do míst

Kde i slunce je celé bílé

 

Jen noci jsou zde černější než vraní oko

A kované zlatem jako královský katafalk

 


Čolito
13. 09. 2002
Dát tip
každý básník je individualita:-)

Idril
31. 08. 2002
Dát tip
nemam moc rad oslavy basniku...

Kosty
23. 08. 2002
Dát tip
my basnici to mame tazke...

zana
19. 08. 2002
Dát tip
hm,dobré. pesimizmus reality.

Armand
17. 08. 2002
Dát tip
Souhlas s Lyrykem - vyzdvihnul byh v básni třetí sloku, která nabízí nejvíce prostoru a vtěsnává nejvíce transcendentna. Lyryk: no téda :))))) takovádle kritika! :)))) Ty stárneš chlapé ne? .-))) A ostrých hrotů tvého pera aby pohledal :)) ..což je ale dobře... Napsals ji moc dobře! Znovu si mi udělal radost a já se klaním. :)

Nuitík
17. 08. 2002
Dát tip
si myslím, že ty symboly vnímá autor, ale mně teda asi polovina uniká....obrazy pěkné moc!

Lyryk
16. 08. 2002
Dát tip
popisované místo je fiktivní, abstraktní, takže je nutné hledat symbolická poselství v obrazech, jež jej popisují... vystupňováním extrémů bělosti a černosti má čtenář ocenit nebo si představit jakési absolutní místo - krajinu bez panoramatu, pouhý paradoxní kontrast nevyjádřitelna věřím, že za básní leží kupa transcendence, ale do básně se jí dostalo jen málo a nenápadně .-)

Backdoorman
16. 08. 2002
Dát tip
Ber to jako apel na fantazii. Jakmile něco definuji a popíšu, uzavírám tím další možnosti a čtenářova fantazie se rázem octne v kleci. Proto jsem chtěl napsat ,,širokou báseň´´. Dík za kritiku. Je vidět že nejsi žádnej vůl.....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru