Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sonet pro Xpireda

20. 03. 2000
3
0
3098
Autor
Merle

zcela nová řada sonetů... teda doufám, že bude

Tak jako zombie vracíš se k životu, tak jako zombie, den ten co den. Svět kolem vnímáš jen jak kousky šepotu, svět kolem vnímáš jen jak prázdný sen. Tak jako listí si na podzim opadá, tak jako písek se vysype z hodin, dávno už zmizela tvá dobrá nálada. Prázdno se rozlézá jak mračno zplodin. Já říkám: "Kurva tak seber se chlape! Ty seš ten hlavní kdo po tobě šlape. Síla je v tobě tak zkus si ji vzít..." "Myslím že netušíš o co vše přicházíš. Pořád je naděje, jen když se odvážíš. Odvážíš se zase skutečně žít!"
Merle
14. 01. 2002
Dát tip
Pája: tehdy to byl jiný člověk... děkuj tuším Falce :)

Pája
14. 01. 2002
Dát tip
děkuju jemu.....********** :)

Pája
11. 01. 2002
Dát tip
:-))))))))

mike
20. 11. 2000
Dát tip
Stylově ani obsahově tomu nemůžu nic vytnout, ale, když to takhle čtu naráz, zdá se mi to trochu na jedno kopyto. Chápu, že u sonetu musíš dodržovat formu...

Prokletí
22. 10. 2000
Dát tip
maj, ale já je nemusím ... a neznám xpíka tak dobře abych posoudilo ... m.

Merle
18. 10. 2000
Dát tip
Prokletí: i vulgarismy mají svoje místo v poezii... a tady se to (podle mě) velice hodí...

Prokletí
17. 10. 2000
Dát tip
*Sonet pro Xpireda: NAA-takže potřebuješ do harému ještě brigádniky na uklízení!!!...myslím, žes nadělal plno sonetů, což není dík jejich formě věc jednoduchá...proč to "Ku.." ?oI m.

Sarken
27. 03. 2000
Dát tip
Tak po tomhle mu už nic jinýho nezbývá teda Merlíku, ty se těch sonetů nezbavíš, viď?

Tynic
22. 03. 2000
Dát tip
Líp by to nikdo nenapsal...to poselství je prostě "akorát"... Není mnoho lidí, kteří umí člověka vyburcovat k životu...Ty patříš mezi ty, kteří mají onen dar...

Saša
21. 03. 2000
Dát tip
moc hezký sonet napsal jsi ty přesto mi vadí ta trocha vulgarity možná má účel co unik mi trochu (?) no ale piš jen dál náš milý hochu ... :c)))

Bibša
21. 03. 2000
Dát tip
... i na Bib trochu silne, ale snad probudi xpiredka a snad i par ostatnich zarputilych pesimistu a škarodlidů ... ze? Dalsi rada? :-)))))) pro chlopi? :-)))) T& jsi nenapravitelný!

Merle
21. 03. 2000
Dát tip
Saša+Bibi: naučil jsem se že občas dobře zvolený sprostý slovo nahradí 20 slušnejch... tenhle seriál nebude orientovanej jen na kluky...

Laďa
20. 03. 2000
Dát tip
Merle vstal z mrtvých a teď v sonetech pro změnu bude nutit muže žít. To se těším.

Socha
20. 03. 2000
Dát tip
skutečně žít může zombie pouze ve smrti.

xpired
20. 03. 2000
Dát tip
Skutečně vynikající!!! Tajím dech!!!! Se závěrem jaksi ne zcela souhlasím...Ale moc a moc děkuji.

Miroslawek
20. 03. 2000
Dát tip
A já zas nic ;o))) I když nová řada, to zní slibně.

Šílená
20. 03. 2000
Dát tip
Merliku!!! proc se mi to tak libi jsem ti uz rekla, tak pridavam jen tip a prijemne si me prekvapil - hlavne obsahem tvych poslednich 6 radku.

Merle
20. 03. 2000
Dát tip
Socha: on zatím není zombie, jen tak žije... Xpi: NZ Míra: vydrž, tohle byla náhlo inspiračka, pořád si první v pořadí :-)) Šíla: Není vše čím se zdá být.

Bára Braun
20. 03. 2000
Dát tip
Sakra to je síla !!!! Napřed sem myslela , že je to pro Gotta a vono to je pro Xpiredka...Merlíčku už se těším na další pokračování z Tvé zbrusu nové řady sonetů

Bambulka
20. 03. 2000
Dát tip
Tak za tohle máš TIP, naprosto bez debat! Jsi mi zas o kousek bližší, šedá se mění v pestřejší barvy, číslo kolem nuly na pozitivní, :ooo))) Já snad taky začnu jezdit vlakem:-))

AZALIN
20. 03. 2000
Dát tip
A LORD AZALIN jako obvykle přichází pozdě.. ;-) všechno, co bych chtěl napsat, už za mě udělaly Šíla s Bambulkou.. ;-))) Takže snad jen: Díky za ty slova.. jsou totiž *** MAGIC ***

myrinda
20. 03. 2000
Dát tip
jo!

Stepca
20. 03. 2000
Dát tip
Těch šest řádků.....dosti dobrý.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru