Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sonet pro Mirosláwka

20. 03. 2000
4
0
2232
Autor
Merle

Čerstvě dopsaný, za tepla dodaný...

Tohle je Míra tak sláwa mu sláwa! Citlivý, něžný, a prostě ten pravý. Rambovo tělo a Havlova hlava, není to zásluha jen zdravý stravy... Slovo sex skloňuje si ve všech pádech, (papoušek lásky tam dekou nepřikrytej) z úst plive perličky na každý nádech. Úsměv má ke tváři nejspíše přibitej. Přeluzným zjevem svým na dívky útočí, kdyby chtěl tak si jich na prst pět otočí. Svým sekčním epílem snad každou ovlivní... Když vidí Sašenku, je stále při chuti, řekl bych, že ani ji k tomu nenutí. Prostě je to jasnej Tajtrdlík Lascívní ;-))
Swan
24. 01. 2002
Dát tip
mike: Na tom nic tak divného není, to už kdysi dělal Šejkspír.

mike
20. 11. 2000
Dát tip
Geniální, jenom mi přijde divný, psát sonet chlapovi...

Prokletí
17. 10. 2000
Dát tip
*Sonet pro Mirosláwka: NAA-hahaha, obraz Havlova hlava + S-ho tělo si vyrobím...a pošlu do galerie...to Ti Miwda dá....hele, já od Tebe sonet nedostalo....hm, tak nic ;o) m.

Sašenka
27. 03. 2000
Dát tip
Perfektně sedí :-)))) Moc líbí.

Sarken
27. 03. 2000
Dát tip
Umírám smíchy ty seš ale číslo tip

Merle
24. 03. 2000
Dát tip
Míro: tohle je takovej ten papoušek: hoďte na něj deku, nebo ho zabiju :-)))

Miroslawek
23. 03. 2000
Dát tip
A nemám papouška, ale vrabečka, to bys mohl vědět.

Tynic
22. 03. 2000
Dát tip
Teda musím příznat, že Tvoje sonety řeknou o člověku docela hodně...Schválně si je všecky přečtu a pak srovnam s opravdovýma lidičkama na srazu...se docela těším ! :o)

zolli
21. 03. 2000
Dát tip
koukam znat Slawu mam v pejru hlavu... opatrne pismaci ja mam veliky srdce ale je vas vazne trochu moc v posledni dobe mam pocit ze tam mam silenej naval a jsem plna navalu, jak nevim koho driv milovat. Jeste tem muznym jedincum zacnu psat sonety a vazne je pak budu muset posilat jako motaky /jak uz nekdo psal../ ale z poza mrizi ne vezenskych ale nemocnicnich ustavu... jeste ze se nezamilovavam i do pismacek, ja byt vsestrane orientovana tak tu laskou uhorim jak vich..

Bára Braun
21. 03. 2000
Dát tip
MERLíčku.... LOL mě z Tebe jednou šlehne..máš TIP

Miroslawek
20. 03. 2000
Dát tip
Ehm, aha, hmm, tak jo, téda, no víš, hehe ..ten úsměv ve tváři mám asi přiblitej a ne přibitej a s tím obtáčením kolem prstu to nebude tak žhavý..jinak máš ve všem pravdu. Jsem prostě skwělý sexista Sláwek ;o)))

xpired
20. 03. 2000
Dát tip
Jsi písmácký génius sonetů! Netřeba dodávat více...

AZALIN
20. 03. 2000
Dát tip
cheche.. :-)))

Jákob
20. 03. 2000
Dát tip
:o))

Stepca
20. 03. 2000
Dát tip
..hlava Havla......to jsem kdesi slyšel, ale třeba tak fakt vypadá:-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru