Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

hnus, sračky

24. 08. 2002
1
0
2088

matěj

Dle mého názoru v historii Ruska je jen jeden vládce,

či lépe řečeno vládkyně.

Jmenuje se Vodka…


gd
15. 10. 2002
Dát tip
má to bejt na sv. václava na třetím peróně, že jo? v kolik to je, kdybych náhodou vstal?

gd
14. 10. 2002
Dát tip
jak to vlastně dopadlo??? já jsem rabótal...

to nevim, ví se vo tom aspoň ... každej má nějakej styl protestu, mladí lidé potřebujou kontakt davu, taky sem kdysi byla na Národní, rozhodně to byla dobrá zkušenost, dobrej pocit - i když jen na chvíli, protože na výsledky Národní začali srát ještě dřív, než ten průvod rozehnali vobuškama...

to sem byla já - r13

gd
11. 10. 2002
Dát tip
kontakt davu... to je hodně zvířecí věc. nemám rád davový záležitosti, schovaný řvouny atd. když už, tak každej za sebe. anonymně řvát proti komunistům na národně není žádný mistrovství, větší odvahu vyžadovalo, když přišel soudruh a řekl - tady to podepiš.

gd
11. 10. 2002
Dát tip
samozřejmě. ale může se stát, že tý atmosféře podlehneš. a pak létají dlažební kostky a je z toho zbytečnej mazec.

gd
27. 09. 2002
Dát tip
no nevím, rebecco, myslím, že vsadit na tenhle druh lidí nebylo to nejšťastnější řešení. navrch provokace a pod tím (na)duto.

gd
27. 09. 2002
Dát tip
to je v pohodě... ale se kvůli prosazování svejch idealistickejch myšlenek spojít s notorickejma provokatérama, musíš ejt připravená na to, že nasereš spoustu lidí... včetně těch na písmáku...

gd
27. 09. 2002
Dát tip
oči žasnou, co ruce napsaly... ale když se kvůli prosazování svejch myšlenek spojíš s provokatérama, musíš bejt připravená... to tam mělo bejt... a ne jinak...

gd
27. 09. 2002
Dát tip
fnb byla pěkně na hovno... provokovat se dá i inteligentně, oni akorát zasírali písmáka hovadinama. jsem opravdu vděčnej, že existuje novej seznam děl. četlas novej reflex? - je tam o tý poslední streetparty a je to přesně ono. trochu poprudit všechny okolo, bejt chvíli důležitej a výsledek? na výsledek ti sere pes. ach jo, jsem dneska nějakej nepříjemnej.

ne ne ne :-))) todle jediný je konečně nějaká zábava :-)))

gd
09. 09. 2002
Dát tip
tohle je, vítku, nuda.

teda mateji tohle to co to jako je?:)))vitek

hůůůů tak to nechám radši pro matěje. melina.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru