Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

volný trh

26. 08. 2002
3
0
2116

honza

 

 

 

 

kéž by mi volnej trh

 

moh bejt volnej...


Laura_L
06. 10. 2005
Dát tip
:)))))

MOL3
27. 09. 2002
Dát tip
A ještě kdybych mohl bejt volnej volnymu trhu :( 2 LUkas - Adolf: s tím nic nenaděláš :P

Nyxy, hyzdíš zemské desky, stejně jako 99% ostatních zmetků. Lhal bych, kdybych tvrdil, že tě mám rád. Lukáš - Adolf.

Nyx
28. 08. 2002
Dát tip
avízo jsem poslal zcela automaticky předpokládám opit noční obrazovkou počítače někdy v jednu ráno, kdy má člověk už právo na to být trochu znaven:-§)

škoda, že seš nepřiznal radši k protestu, moh si mít rebeky bodík :-)

Nyx
27. 08. 2002
Dát tip
Pánové právě se vám jistě všem zarytým antiglobalistům přiznávám, že jsem dnes cca v 17 hodin navštívil restauraci McDonald v Praze Průhonicích a se svou slečnou se jal zkonzumovat sladkou housku a limonádu CocaCola, jelikož jsem měl docela hlad, který vznikl tím, že jsem doma po celý den nenašel nic k jídlu, tudíž jsem nejedl. Upozorňuji že ve svých 23 letech a výšce 186cm vážím cca 65 - 68 kg a jednou jsem dle testu obezity v časopisu Týden zjistil, že patřím do kategorie podvyživených, kterým hrozí smrt hladem a tudíž si myslím, že má snaha nasytit se byla opodstatnělá, abyste si nemysleli, že jsem nějaká otylá zrůda žijící z colacoly a smažených hranolků. Ještě apel za mou Janu, ta váží chudák 50 kg..... Takže jsem se vám, hrdinům antivšehozlého, kajícně přiznal a prosím sežerte si mě a rozneste si mně na kopytech po celém kraji.

Nyx
27. 08. 2002
Dát tip
oprava: .......a rozneste si mě na kopytech po celém kraji.

m11
26. 08. 2002
Dát tip
:-))))

:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru