Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

rozhovor s johankou

29. 08. 2002
8
0
1676
Autor
unseen

Tak abych jen nedepresil :o) Teda já nevim, jestli je to drama, ale mluvěj tam spolu lidi, tak snad jo....i když...lidi.... :o)))

(rozhalsové studio uvádějící svůj specializovaný pořad.)

 

unseen: "Vítej u nás, Johanko...nebo slečno z Arku?"
Johanka z Arku: "To je jedno...jak chceš, nechám to na tobě..."
"Dobrá. Takže, jak je na onom světě?"
"Hm..docela to ujde.....nebude ti vadit, když otevřu okno?"
"Cože?"
"No, je tu dost horko a já jsem od jistý doby na teplo citlivá, chápej..."
"Aha, jasně, bez problémů.Ale zpátky - jakej je tvůj vztah k posmrtnýmu životu?"
"Takže můžu otevřít i ty dveře? Že bych tady udělala kapku průvan, ne?"
"Otevři si, co chceš, sakra, ale mohla bys začít odpovídat?!"
"Nemusíš bejt hned sprostej....bych chtěla vidět tebe, kdyby tě upálili..."
"Promiň...já jen, že se ten rozhovor nevyvíjí tak úplně podle mejch představ. No, já bych se sice upálenej vidět nechtěl, ale jaký to vlastně bylo?"
"To nebyla moc taktní otázka, hochu."
"No, JÁ tady pořád dokola neomílám, že pode mnou škrtli - se pak nediv, když se na to jeden zeptá...

... a koukej vylízt z tý lednice, to už fakt přeháníš!"
"Když vy tady máte vážně přetopeno..."
"Podívej se, někteří z přítomných netrpí traumatem topinky zapomenutý v opékači, takže bych byl rád, kdyby ses mohla přizpůsobit většině, OK?"
"Jaká většina, vždyť je to jeden na jednoho, teda na jednu?!"
"Jo, ale ty jseš tady jenom na návštěvě a já mám kromě výhody domácí půdy ještě tady ten plynovej hořák, kanystr benzínu a spóóóustu sirek! Takže si tady pěkně sedni a koukej vysypat, jaký to je bejt slavná mrtvá bojovnice!"
"Dobředobřehlavněseuklidniprosímtě! Co že jsi to chtěl přesně vědět?"
"Jména! A adresy! Kdo tam s tebou byl, aber schnell!!!!"
"Cože?!?!?
"Eh...promiň, to víš, zvyk je železná košile, nějak nemůžu zapomenout na minulost....
Ale u těch jmen můžeme zůstat - určitě sis tam našla nějaký kamarády, ne?"
"Ale jo, to nemůžu říct, že by tam byla nuda. Máme takovej klub, kde se scházíme."
"Kdo my?"
"No..já, Honza Husů, Honza Palach a tak.."
"Kristepane, jak se ten váš klub jmenuje - Společnost přátel žehu?"
"Už jsi zase sprostej...fňuk"
"Já si můžu dovolit bejt sprostej. A nebreč mi tady!

Jak něco takovýho mohly následovat celý armády?"
"No...možná to bylo tím brněním...."
"Jakým brněním zase?"
"No....nebyla jsem zrovna z bohatý rodiny...a i když se celý příbuzenstvo složilo, dalo nám to jen na přední část zbroje..."
"No nekecej...ukaž....tak jo, beru zpět, něco takovýho asi fakt přitáhne pozornost vojáka...aspoň už chápu, proč jsi běžela vždycky vepředu, hehe."
"No, náhodou jsem byla v dobrý kondici, ani jednou mně naši nechytili."
"To je ale muselo dost frustrovat, ne?"
"No, asi jo, možná proto se na mě nakonec vykašlali..."
"Hele, ale nebyla ti v tom trochu zima?"
"Docela dost, taky jsem se vždycky po boji koukala co nejrychlejc dostat někam do tepla."
"Takže se vlastně dá říct, že sis o ten svůj konec tak trošku koledovala, co?"
"No, ale kdo měl tušit, že se to tak zvrhne? Je přece jen dost rozdíl mezi "zahřát" a "zpopelnit", ne?"
"Kdo jsem já, abych soudil. Ale už nám nezbejvá moc času, takže dovol, abych ti poděkoval za návštěvu a tady máš dárek na památku."
"Knížka...fakt bezva, to tě neučili, že jsem negramotná?"
"To sice jo, ale tak nějak jsem předpokládal, že na věčnosti budeš mít dost času se zdokonalit...ale co, tak si řekni někomu z těch tvejch kámošů, třeba by ti mohli předčítat před spaním.."
"No, to by možná šlo! Jak se ta knížka vlastně jmenuje?"
"Spalovač mrtvol"
"Parchante..."


Kačírek
07. 07. 2003
Dát tip
Je to fakt Ftipný, bez zvláštní myšlenky .........ale to k tomu asi patří :o) ......... holt si musím zvyknout, že moudrých a vtipných věcí je málo......... :o)

jazz
30. 08. 2002
Dát tip
žůžo, prosím další hovory pod lampou.....:c)) tip*

Armand
29. 08. 2002
Dát tip
:))))) bravo mon ami .-)*****

unseen
29. 08. 2002
Dát tip
Sonatina: Tak tos mě naštvala, páč jsem si vždycky zakládal na faktu, že jsem pošuk s urážkou :o))) Armand: Já tušil, že ti krajanka přijde k chuti :o)

Armand
29. 08. 2002
Dát tip
Ožehavá témata jsou ti převelice milá jak vidno .-))) K nim zde trocha sladké Francie - no, moje sousto. Víš pamatuji se na ni, ale (hehe) trochu si vymýšlí .. neměli (a ona neměla) ani na tu přední část zbroje, - jo jo.. takhle to bylo. Škoda, že většinou bojovala za dne. V noci chybělo umělé osvětlení, ale Auspex, Auspex se dá vyšroubovat až k hranicím nekonečna - občas .-)

Smintheus
29. 08. 2002
Dát tip
Skvělé a zábavné! :) Přidej ještě další rozhovory, please... :)

unseen
29. 08. 2002
Dát tip
Smintheus: Nejdřív musím pochytat oběti :o)))

LaFemme
29. 08. 2002
Dát tip
Prijemne pobavujici:-}

Aki
29. 08. 2002
Dát tip
huuááááá :o)))) se normálně řežu smíchy, to je bomba! :o)) tipanec jako poleno (středně velký, dubový, politý benzínem a zapálený) :o))*

Smintheus
29. 08. 2002
Dát tip
Ach, oběti, to je moje. O těch bych Ti mohl hodiny vyprávět. :) Tvůj Apollon Smintheus

Merle
29. 08. 2002
Dát tip
:)))

papouch
29. 08. 2002
Dát tip
bombáááá :-)))))))) píp jak Brno

Pája
29. 08. 2002
Dát tip
:-)))))

Olina
29. 08. 2002
Dát tip
Bezva:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru