Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

teonelogická

09. 09. 2002
9
0
1838
Autor
unseen

 

Jsou dny, jež nechci prolévat nikdy znova

a přec je třeba do starých ran dát prst.

 

Jak jen lze trpkost zkout v slůvka sametová,

jak ohněm laskat plod, který v krvi chovám!

Beránek boží má,

zdá se,

vlčí srst...


Seregil
17. 09. 2002
Dát tip
Velmi zajímavé... Těžko se s tím nějak ztotožnit..

unseen
11. 09. 2002
Dát tip
Nedivím se ničemu, Petulo, pouze konstatuji momentální zdánlivý stav věci.... zana: Áno, l´udia v sebe majú potenciál byť bohmi. Áno, bohovia sú v zásade taký, akých ich človek vytvoril. Ale nie, prečo bysom nemohol bohom pripisovať aj l´udské vlastnosti? Boh je niečo, čo vyrastá z l´udí, mísi sa s nimi a plodí ich. Je tvorený aj tvoriaci...a kedže sú tak úzko zviazaný s človekom, prečo by nemohli mať aj jeho vlastnosti?

Pája
11. 09. 2002
Dát tip
*

Petula
11. 09. 2002
Dát tip
Ostatně bohové na Olympu mají těch lidských vlastností tolik... Jo a po rozvaze něco přidám... :o) «*»

Rowenna
10. 09. 2002
Dát tip
Tip.

Romy
10. 09. 2002
Dát tip
Hmmm.****!!!

Petula
10. 09. 2002
Dát tip
Snad... Či jsme mu ji nasadili my? Jsme-li v něm a On je v nás...? DIVÍŠ SE???

zana
09. 09. 2002
Dát tip
a aj vlčie drápky a tesáky, je to hajzel prezlečený.dávam ti tip

Polárka
09. 09. 2002
Dát tip
...abys Ty neměl v oku vlčí mhu...:-)

unseen
09. 09. 2002
Dát tip
zana: to už je možno privelmi drastický pohlad na problém....má svoje slabšie chvílky, ako každý z nás :o) Polí: tu mám furt - bez brejlů ani ránu :o)))

Armand
09. 09. 2002
Dát tip
**** :)

zana
09. 09. 2002
Dát tip
ospravedlňujem sa za výraz, slabšie stránky môžu mať iba ľudia. a baranček nech barančekom zostane.inak nie je baranček.

unseen
09. 09. 2002
Dát tip
zana: O výraz mi neide, v mojích slabšíchchvílkach som ho nazval aj horšie...ale prečo by boh nemohol mať slabšie okamihy - veď koniec koncov aj bohovia sú iba ludia...v zásade...

zana
09. 09. 2002
Dát tip
to by som skôr povedala, že ľudia sú bohovia. neviem aký je boh.aký je ten tvoj a hocikoho iného. zrejme taký akého si ho vytvoríš v podstate. nemôžeš mu pripisovať predsa ľuské vlastnosti, len preto, že ty si človek. Podľa mňa boh proste iba JE. A "boh" je predsa tiež iba slovo. ako to vsetko zoberies, aký zaujmeš postoj predsa závisí na tebe. vedome, nevedome alebo podvedome.

nejen beránek boží...*

Lyryk
09. 09. 2002
Dát tip
***

Damik
09. 09. 2002
Dát tip
homo homini lupus....zdá se mi, že vlkům křivdíme líbí...*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru