Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Fotka

11. 09. 2002
0
0
1243
Autor
Čagy

 FOTKA

 

To by byla pěkná fotka

Město

Osvícené rovinou

Uprostřed Ty

Ve vlasech ptáčka

Jak zpívá Tvou oblíbenou píseň

 

O lásce

A o nás dvou


Doplňuji, že důvody pro zařazení jsou vysvětleny zde, v Etickém kodexu klubu. P.S. Děvčata děvčata, nějak moc se mi přátelíte... :))

Pišto.... no, to víš, heleď já Tě nemůžu nechat ani chvilku bez dozoru, bys něco nevyváděl.... :-)) neee, si dělej co ceeeš, ale tak nějak já za to nemůžu, když mi si fakt jako hooodně rozumíme, viď pomííí.... :-))

Toho se právě bojím....:))

Bojíš se čeho? :-)) brouku, ale dyť nebude tak hrozně, aby Tě z toho netrefilo, no ne? :-)) ve všem musíš hledat to pozitivní... :-))

ech....

nejsi z toho moudrý? hech, kdybys věděl, co vím já, bys to bral taky s humorem...... si s Tebe už nic neberu, si se označil víc než velmi zajímavě.... a tak to prostě beru.... a tečkaaa.... :-))

hech.... stojí.... :-)) to prostě jinak nejde... :-)) klub.... a všímáte jak sem hodná a vybírám krátký dílka? :-))

pomíjivá
01. 12. 2004
Dát tip
:-) kytíí... my si rozumíme :-)))))))

jasně..... :-)) rozumíme je od slova rozum? :-)) spíše soucítíme se... :-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru