Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

logika

20. 09. 2002
4
0
4159

citát

"Chcete-li udržovat mír, musíte mít povolení použít sílu."

 

 

                                                     G.Bush


Petr_Pan
05. 11. 2005
Dát tip
jj .. ;-)) klub

maj0
25. 01. 2003
Dát tip
Aj keby to malo daco do seba, srat nanho, ved to aj tak nevymyslel on, ale nejaky spíčmejker(= vysmech demokracie)

MOL3
27. 09. 2002
Dát tip
Myslím, že nejdůležitější informaci o Bushovi najdete zde: http://www.bushorchimp.com/ a myslím, že to vyjadřuje naprosto vše. :D

Hauský
25. 09. 2002
Dát tip
Tak to je O.K:-)))

Marthin
25. 09. 2002
Dát tip
No protože opice bývají chytré, ale on není z těch..;-)

Hauský
25. 09. 2002
Dát tip
jo tak to je dobrej pohled to jako ,že já sem opice:-)))))))

Nyx
24. 09. 2002
Dát tip
Chcete-li mít banány, musíte mít trpělivost vystát frontu. metodický pokyn poslední uskutečněné pětiletky jo.

Climaster
24. 09. 2002
Dát tip
rebe...nechám to na večer...:o)

Hauský
24. 09. 2002
Dát tip
Climastře já nechápu to avi:-)

Hauský
24. 09. 2002
Dát tip
Marthi jako myslíš z Bushovi:-) PROČ MYSLÍŠ ,ŽE BY toho nebyl schopen

Hauský
24. 09. 2002
Dát tip
Nyxi já banány nemusim, ale ty zelený mám ráda:-)))

Climaster
24. 09. 2002
Dát tip
...Hauský...já taky ne..o)..omyl sorry

Climaster
23. 09. 2002
Dát tip
:o)))...tak už jsem byl taky odvržen....

Marthin
23. 09. 2002
Dát tip
Pochybuju, že je ten citát z jeho hlavy..:-)))

Gastarbajtr
22. 09. 2002
Dát tip
ne, nazapomněl....ale kdo tam ty písničky bral vážně? :-))

Hauský
21. 09. 2002
Dát tip
To od Linkolna je dobrý to je jako něco na ten způsob ndělej druhým to co sám rád nemáš a spoustu dalších ale úplná svoboda by byly úplná anarchie

Gastarbajtr
21. 09. 2002
Dát tip
to přeci není pravda - nikdo tu nežádá anarchii, ač právě takhle ráda argumentuje ta většina svobodu vidím v důsledném respektování toho, co nám zaručuje Ústava České republiky a Listina základních práv a svobod - tedy právě například mít svůj politický názor, který se sice nebude shodovat se smýšlením většiny lidí, ale já se nebudu muset bát, že bych za něj mohl být omezován či dokonce soudně stíhán....

Hauský
21. 09. 2002
Dát tip
no já sem to myslela všeobecně respektovat záleží na každym jak svobodu chápe vnímá čistě teoreticky nemůžeme být nikdy úplně svobodní vždycky budeme na něčem závislý a sme a kdyby si někdo dělal úplně co chtěl tak by tim omezoval ostatní a ty by nebyli svobodní takže je to celé o toleranci ježiš to jsou kecy co...

Hauský
21. 09. 2002
Dát tip
no já sem to myslela všeobecně respektovat záleží na každym jak svobodu chápe vnímá čistě teoreticky nemůžeme být nikdy úplně svobodní vždycky budeme na něčem závislý a sme a kdyby si někdo dělal úplně co chtěl tak by tim omezoval ostatní a ty by nebyli svobodní takže je to celé o toleranci ježiš to jsou kecy co...

Gastarbajtr
21. 09. 2002
Dát tip
každý je rád, že může být na něčem závislý...:-)))

Hauský
21. 09. 2002
Dát tip
jo to je pravda a přitom chce být nezávislý vlasně je to celé buď směšné nebo zoufalé a smutné no prostě to je bylo a budeeeee:-)

Gastarbajtr
21. 09. 2002
Dát tip
směšné, zoufalé a smutné, ale naše! :-)))

Hauský
21. 09. 2002
Dát tip
jo jóóó!we are the...... dík

nejde nebejt politickej a už vůbec v dnešní době. sme označovaný za rasisty, protože nadáváme amíkům, ale americká a tim pádem i naše, evropská politika je ekonomická genocida třetího světa. pro mě je rasismus obhajoba tohodle pokřivenýho systému.

Hauský
21. 09. 2002
Dát tip
Fredy Mercury byl třída a je ná ná ná

Gastarbajtr
21. 09. 2002
Dát tip
frontanabanan: jo, můžu s Tebou jenom souhlasit

Hauský
21. 09. 2002
Dát tip
uf Front. to je teda názorek já si myslim ,že nejen Amíci, my, východní země máme co dohánět a spravovat už mě unavuje to věčný krvavění po celá staletí

m11
21. 09. 2002
Dát tip
ad Gastarbajtr..........trochu odbocim....rageagainstthemachine nebo chumbawamba maj taky politicky texty :-)))) proc ale jim to nezeru? :-))))

Gastarbajtr
21. 09. 2002
Dát tip
m11: dobrá připomínka! :-)))))

Hauský
20. 09. 2002
Dát tip
já nevim proč ,ale Bush mi fakt hodně nesedí a asi tomu všemu moc nerozumím,tím pádem bych ho neměla kritizovat,ale... a s tou silou no nevim nikdy sem to neskoušela -mír....:-)

neřikej že všemu nerozumíš. měj svuj názor a stuj si za nim. někdy stačí jen intuice

Hauský
20. 09. 2002
Dát tip
No tak jak myslíš:-)

Hauský
20. 09. 2002
Dát tip
aaaale když ješte hledám sama sebe tak hledám i svůj názor neni to zas tak jednoduchý alespoň pro mě...

no dobře že aspoň hledáš. někdo ho už našel a co mu nezapadá do jeho předem daných škatulek je bolševismus,fašismus,smazat,zakázat

Gastarbajtr
20. 09. 2002
Dát tip
Bush je pro mě jedním slovem debil a pro ty na Písmáku, co nám tu tak vykládají zákony ČR pouze jedním směrem, vzpomeňte, co říkal o svobodě A. Lincoln...

Hauský
20. 09. 2002
Dát tip
no a třeba taky fanatizmus vy z toho všeho děláte......:-)

Hauský
20. 09. 2002
Dát tip
Taky se to tak dá řict Gasti:)

Gastarbajtr
20. 09. 2002
Dát tip
Hauský: no, mně se nezdá, že frontanabanan přehání, jak jsme se mohli přesvědčit, tak pokud tu má člověk pro místní většinu odlišný politický názor, je nazýván ubožákem, fanatikem, obhájcem terorismu a já nevím, čím ještě....bohužel

Gastarbajtr
20. 09. 2002
Dát tip
Od Lincolna jsem měl na mysli tohle: "Ten, kdo nepřeje svobodu jiným, nezaslouží si ji sám."

Hauský
20. 09. 2002
Dát tip
Já to nemyslela takhle já sem to myslela tak ,že pro mě(podle mě) nemá cenu se tim zaobírat když s tim stejně nehnem a já si prostě myslim svoje a nazdar asi tak:-)

Gastarbajtr
20. 09. 2002
Dát tip
Hauský: no možná, ale..... asi před rokem jsem dělal rozhovor s Pavlem z PH records (www.phr.cz), a ten napsal: Každý je povinen mít politický pohled na věci okolo sebe. Jak řekl můj kamarád: "Politika je i to pivo, který piješ." Tohle téma je ale poměrně ožehavé, spousta lidí ze scény se prezentuje jako "nepolitičtí" - to platí i pro spoustu kapel. Takže nepolitické kapely hrají jen k tanci? Ne, prostě jen jsou jejich členové natolik hloupí nebo líní se o to starat. Ale zaplať pánbu aspoň za to, že jsou antifašisti. Kapely mimo punk scénu - že by Karel Gott měl politické texty je asi volovina - musím se smát při představě, že by na jeho nové desce byla píseň, ve které by se ptal KFOR a OSN, co do prdele dělali rok v Kosovu, když teď UCK, která měla být odzbrojená, útočí v Makedonii?!

Hauský
20. 09. 2002
Dát tip
jo s tim naprosto souhlasim, jenže mě dělá problémy se v tom orientovat ,ale Bush je fakt výkvět:-)

Gastarbajtr
20. 09. 2002
Dát tip
a jsme u toho, co říkal frontanabanan - měj svůj názor a za tím si pevně stůj! :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru