Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ks,mbs...

26. 03. 2000
0
0
1458
Autor
Kovi

ks,mbs... = kdybych spala, měla bych sen... Tak tohle se mi honí hlavou, když vypiju poněkud mnoho kávy a snažím se v noci (nebo spíš ráno) usnout - jenže ono to nejde...

depresivní hudba imprese stíhá expresi láska čistí své boty vzdáleností muže a ženy kýčovité květy naaranžované na hrobečku mrtvého křečka vize deziluze melodramatický výjev záblesky v očích tajuplna nemohu snít roztrpčen uléháš do bažin úpadku kulminace slz v mých víčkách sublimován či desublimován? černý závoj přes mou tvář barikády slov jsem řeka přes kterou nevede most byla bych čarodějkou okamžiku laskavým bičem na vaše záda smrtí sama sobě...
Rastin
26. 08. 2000
Dát tip
Taky to znám. Dobré. Ale jak je tvým dobrým zvykem - složitě podané.

Merle
27. 03. 2000
Dát tip
otvírám slovník cizích slov, abych zjistil, že je to Den trifidů ve špatným obalu... snad ho do zítřka dočtu ;-))) ale jó, néjni to špatný...

Bibša
27. 03. 2000
Dát tip
Hm, než mít tvoje sny, tak raději usnu:-)))

Dany
27. 03. 2000
Dát tip
Líbí ....

Stepca
26. 03. 2000
Dát tip
Zavírám slovník cizích slov a říkám dobrý.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru