Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Letní čas

27. 03. 2000
2
1
5123
Autor
clovrdik

jen tak, ať se ti blbci, kteří si z různého odpírání všeho možnýho dělaj živnost, chytnou za nos :-)

Tak jako vloni, už je tu zas, v novinách psali, že je letní čas, Vpřed nebo vzad posuňte ručičky, pak se v tom vyznejte, ubohý lidičky. Lidi jsou nervózní, do sebe strkají, na ten čas svádějí i blbý počasí. Ptají se : Má to vliv a nebo snad ne ? A hned tu máme nové téma dne. Vědcové známých jmen a příjmeních, pátrají v regálech, hrabou se ve skříních. V ústavech studují příčinu jevu, že lidi vedou spor o hodinu. Vědcové známých jmen, to už tu bylo, nespí a nejedí, ničí si tělo. Na kolech, na křídlech a nebo po svých, cestují po učených konferencích. Vášnivé debaty v ulicích, v hospodách, zastánci, odpůrci vrtaj se v hodinách. Odpověď hledají. Vy mezi nimi ? Ať vám to vydrží aspoň do zimy. Hádek zanechte, zajděte na pivo, čas letní, čas zimní, vždyť je to jedno. Odpověď řeknu vám : Nebuďte blbci, kupte si časy přesýpací !

1 názor

Lizzi600
28. 09. 2008
Dát tip
Jo pokud jsou hodiny ručičkový a jdou pořád dokola, tak to je v pořádku. Ale představit si život jako hodiny přesýpací je už krutější!

Josefk
12. 11. 2002
Dát tip
takovej čas, kdy by se pozděj stmívalo! to by byla věc :-) polární noci a trochu teplej, to by byla věc!

Gatty
19. 06. 2002
Dát tip
miluju takový témata, o kterých by lidi ani nepřemýšlely, kdyby o nich nepsaly noviny a který pak pokračujou, ja si napsal. Radši nebudu řikat co si myslim o teroristickejch útocích, protože byste mě převálcovali, ale je to tak nějak podobně

Čolito
29. 04. 2002
Dát tip
:-)

clovrdik
27. 01. 2002
Dát tip
Amando, taky tohle byla poslední rýmovaná věc, kterou jsem kdy napsal :-). Ono to bylo tenkrát tak, že jsme byli na silvestra s partou ze studií ve Veselí nad Jizerou, já pil moc a takl jsem odpadl brzo. Ráno jsem se tím pádem probudil rovněž brzo - s pocitem, že "vím" báseň - prostě bez nějakýho přemejšlení jsem to hodil na papír a zase jsem si lehnul :-)). Bylo to 1.1.1997 :-) Fakt to nrpovažuju za stěžejní dílo mojí tvorby :-))))

Krel
26. 01. 2002
Dát tip
zajímavé...konec je dobrej..

Amanda
26. 01. 2002
Dát tip
Na muj vkus trosku krecovite vykreslena myslenka mozna moc ohranicena rymy nevim...

Blaznivkaaa
24. 06. 2001
Dát tip
Čas znamená všechno, ale všechno neznamená nic...

Climaster
04. 06. 2001
Dát tip
..:))))))

Hadrarka
24. 02. 2001
Dát tip
....nevím, nevím...Takhle bych to asi napsala já a podvědomě bych cítila že to tak nějak...hm... není to pravé....

Shark
11. 05. 2000
Dát tip
V tech vedcich jsi trefil muj nazor na vsemozny plky co se nesou v mediich. Jo a co se tyce hodinek, davam prednost slunecnim, nebo ptani lidi na ulici.

clovrdik
03. 04. 2000
Dát tip
pro bebitku : já mám ty svý neveršovaný taky radši, ale když už jsem tenkrát napsal i tohle, tak proč to sem nedat, no nemám pravdu ? :-)

AZALIN
02. 04. 2000
Dát tip
Názor beru.. přesto je střídání časů proti přírodě.. ale co dneska není.. ;-) No spíš :-/

Sarken
29. 03. 2000
Dát tip
jo, tak tohle se mi libi presypaci cas super

Merle
28. 03. 2000
Dát tip
človrdík: na takovejch se to nejlíp učí (já ani jiný nepíšu)

Bára Braun
27. 03. 2000
Dát tip
JO ! Clovrdicku, to je suprovej nápad takový přesýpačky ! A jdu si na kafe . Snad se už přesypalo tolik, že nám otevřeli kantýnu :-))))

Merle
27. 03. 2000
Dát tip
No, chtělo by to doladit a dopilovat tomu kolečka, či případně procedit písek :-))) ale jó dobrej námět...

sousoší
27. 03. 2000
Dát tip
A KDO JE PřES NOC OBRáTí Až BUDU SPáT?

clovrdik
27. 03. 2000
Dát tip
pro Merleho : no, já bych to nedolaďoval. už jenom kvůli tomu, že se nemá jednat o nějaké stěžejní dílo, ale o odlehčenej písničkovej text :-)

Laďa
27. 03. 2000
Dát tip
Sousoší, když spíš, čas přece neběží, ne? Jedny přesýpačky mám před sebou v práci na stole, heč. Kašlu na posuny času. Ale bejt by to nemuselo. Pořád nechápu, jakej to má význam.

tvý neveršovaný mám radši, táhne z nich vždycky ta jediná nálada, ale tohle taky nejni špatný... :-)

Kittie
27. 03. 2000
Dát tip
sousoší : A co takhle hodiny sluneční?? :o)) O ty se v noci starat nemusíš :o)) clovrdik : Je to správňácky, jak malý děcko, maličko neohrabaný, snadňoučký :o)) Fajnes!

ergo
27. 03. 2000
Dát tip
von se mnenil cas ???

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru