Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Soutež o haiku měsíce září

07. 10. 2002
1
0
3167
Autor
Radost

Tak je tu už říjen, já po dlouhé době usedám k počítači a mám čas na rekapitulaci září. Všem pravidelným účastníkům se omlouvá, ale v důsledku všech možných i nemožných události, nepřízně bohů apod. se nebude konat srpnové kolo soutěže. Pravidla jsou opět stejné, s jednou malou poznámkou. Přečtěte si uvedená haiku, je jich relativně málo, jenom patnáct, ale přesto vyberte tři, které se Vám zdají nejlepší, Vašemu srdci nejbližší a ty uveďte v kritice pod dílem nebo mi pošlete jako formou zprávy. Pozn. považuji za neetické, nemorální a vůvec unfair, aby autor hlasoval pro své dílo. Takové hlasy nebudu počítat. :))) Přeji příjemné počtení.

SEZNAM

zenová

Déšť

Zem

Clovek

oslavné haiku

matematik

Voňavé zelí

Přístavy spánku

dve haiku

Pomaly jesenné

Nemoci a svrab...

Haiku na posrání

Absolut Haiku

Ludvoděj
18. 10. 2002
Dát tip
1.člověk 2.déšť 3.haiku na posrání

Seregil
17. 10. 2002
Dát tip
1.oslavné haiku 2. matematik 3. dve haiku

Marco
16. 10. 2002
Dát tip
jo nějak mi ušel ... jsem ještě pro haiku Matematik °°

Ansuz
16. 10. 2002
Dát tip
1.Déšť 2.Přístavy spánku 3.Matematik

Radost
14. 10. 2002
Dát tip
musíš rozlišovat dvě věci - soutěž haiku a klub haiku do soutěže umisťuji všechna díla kategorie "haiku" bez výjimky, zatímco do klubu umístím jen ty, která vyhoví poněkud náročnějším požadavkům (mám na mysli hlavně pointu, "fotografičnost", jednoduchost a sepjetí z přírodou - ať už ex- nebo implicitní)

1.Absolut haiku 2.Haiku na posrání 3. Déšť

Radost
11. 10. 2002
Dát tip
nesystematicka? vysvetli!!

Josefk
11. 10. 2002
Dát tip
přístavy spánku déšť pomaly jesenné

Wiki
11. 10. 2002
Dát tip
měla jsem na mysli Tvé názory, co haiku je a co není...ale to je fuk, nech to být :-))))))

Wiki
10. 10. 2002
Dát tip
taky mně přijdou tvá kriteria trochu nesystematická, ale je to tvoje volba. 1. matematik 2.Přístavy spánku jinak mám stejný názor jako Armand

Wiki
10. 10. 2002
Dát tip
3. zenová

Rowenna
09. 10. 2002
Dát tip
Pokud může hlasovat opravdu každý, tak mi se líbily: l. Zem 2. Déšť 3. Dvě haiku.

Orbi
09. 10. 2002
Dát tip
1.Zem 2.Absolut Haiku 3.Pomaly jesenné

kecyblil
08. 10. 2002
Dát tip
Nevím...ale hlasovat stejně můžu :-) Vybral bych Člověka, dve haiku (i když jim možná nerozumím), a nakonec ty Přístavy spánku, i když jsou možná až moc "poetické." Ale jistý si nejsem ničím, vážně mě neberte.

Armand
08. 10. 2002
Dát tip
1. matematik 2. přístavy spánku jinak je úroda zářijová nedobrá...

ikarka
08. 10. 2002
Dát tip
matematik a Přístavy spánku

Helča
08. 10. 2002
Dát tip
1. matematik

Wopi
08. 10. 2002
Dát tip
hlavně že "haiku na posrání" považuješ za haiku, když jinde jsi tak nesmiřitelně náročnej na splnění formálních znaků :))

ovce
08. 10. 2002
Dát tip
Hlasuju pro Haiku na posrání, Absolut haiku a Nemoci a svrab.

Brlety
08. 10. 2002
Dát tip
Haiku na posrání Absolut haiku Clovek

kifkov
08. 10. 2002
Dát tip
haiku na posrání

waldekke
08. 10. 2002
Dát tip
Jsem pro Pomaly jesenné, Zem a déšť.

Marthin
07. 10. 2002
Dát tip
Tak jo..jsem pro .Zem, Oslavné haiku a Haiku na posrání..

Prokletí
07. 10. 2002
Dát tip
Mimochodem, víte o tom, že nějaký Amíci pořádaj soutěž o nejlepší haiku za prašule: http://www.poetry.com/Haiku/HaikuContest.asp ;o))))))))) Hodně zdaru, hájkovníčci ;o) m.

uranium
07. 10. 2002
Dát tip
no omlouvám s evypadám jako hlupák, ale vysvětlete mě prosím někdo co je to ta haiku vlastně zač???? nějak mě to nedochází, já to pak pochopím a příště vyhraju :o)

Marco
07. 10. 2002
Dát tip
jsem pro haiku Clovek, !,...haiku s nemou výčitkou - viz jedna ze dvou haiku, .... ostatní NIC ... nenadchlo, ani nezaujalo...!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru