Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proč nechci mít harém?

12. 10. 2002
4
0
904
Autor
Agony

:o) Možná fejeton, asi jo.

Nechcete harém. Tak přesně tohle mi vyšlo, když jsem si před časem udělal test na lehce polygamní téma. Chvíli jsem zíral na výsledek a trochu nevěřícně kroutil hlavou. Já přeci harém chci! Testům podobného charakteru obvykle nepřikládám žádnou váhu, vždyť jde většinou jen o výplody nějakého zkrachovalého publicisty, ale tenhle výsledek mě dokonale rozčílil. Přeci jsem ještě poctivě zaškrtával odpovědi tak, aby mi vyšlo, že harém chci. A oni ještě k tomu připsali, že prý toužím po hlubokém svazku dvou lidí a poznávání intimity milované osoby. Což o to, to bych i přijal, zvídavý jsem dostatečně a poznávám rád. Takže monogamie. Celou pubertu se těším na opravdové hody a pak mi vyjde, že budu trhat ovoce jen z jednoho stromu. Ne, nevěřil jsem tomu, musel to být podvod a nebo omylem přehodili  výsledky testu. Hodil jsem to za hlavu a přes den se věnoval své práci. Večer mi to ale nedalo a k nevděčnému magazínu jsem se vrátil. „Udělám si ten test znova,“ napadlo mě. Konečně tomu cáru papíru dokážu, že se spletl. Možná jsem to chtěl dokázat spíš sám sobě, od rána mi z výsledku testu nebylo dobře a cítil jsem se mírně hendikepovaný, když jsem na ulici míjel usměvavé tváře krásných žen s pocitem, že můžu mít jenom jednu. Zaškrtal jsem zcela jiné odpovědi než ráno, spočítal body a s nadějí hledal výsledek. Není to k smíchu. Bylo mi jasné, že kariéra Maháradži je pro mě ztracena. Nechcete harém. Ne, nechci, a už se o tom nehodlám bavit.
JASAN
14. 10. 2002
Dát tip
:-))))

Agony
13. 10. 2002
Dát tip
Díky moc.

Ticha_duse
12. 10. 2002
Dát tip
!!:o)

Algaranna
12. 10. 2002
Dát tip
:-)))

Cirilla
12. 10. 2002
Dát tip
**

ABCI
12. 10. 2002
Dát tip
...zajímavé

ater
12. 10. 2002
Dát tip
Není nad podobné testy. :-)) A ještě je z toho menší fejeton. ;-)

Helča
12. 10. 2002
Dát tip
* super...asi fejeton .)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru