Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ó můj bože. JEŠTĚ TO NEKONČÍ!

15. 10. 2002
13
0
3107
Autor
Semeno

Jednou zapálí i draky. Ti co se vznáší nebesi. Ti co se snaží psát nesmysly, aby vyjádřili sami sebe. Rudí draci, sestupte a otevřte mi bránu nekonečna. Ale nezapomeňte mě sežehnout na uhel dříve než vykročím. Důrazně žádám Ty, co nemají náladu na delší čtení a pouze povrchně čtou díla, zkrátka, kdo si jenom krátí čas ať se laskavě přesune k jinému dílu. Tohle prosím nečtěte. Děkuji za pochopení.

Byla jednou jedna rodina na jednom malym světě. Vznikla z unáhlený neúcty k lásce. Špatně začala a bůh ví jak skončí.

Přeskočím-li léta kojeneckého věku, začnu optimisticky:

”...tati, ať mě máma nechá bejt! Já se chci koukat!”

”Tak jí nech, dneska pomáhala. ”

”Je už pozdě, a tohle neni v žádnym případě pro děti!”

”Tak si taky sedni a nevotravuj.”

”Proč se jí furt zastáváš? Petřík už šel taky spát!”

”Vypni!”

 

”Děti je neděle, tak si uděláme vejlet, ne?”

”Já nikam nejdu!”

”Přece tady nebudeš celej den smrdět. Pudeme na výstavu!”

”Sakra drž a neřvi,”

”Já nikam nejdu. áá”

”Mami ať petr neřve!”

”Podívej se na Alenku, jak se pěkně oblíká!”

”Kláva!” Mlask. ”áááááá” ...

 

Opuchlé oči. Tělo se klepe vztekem. V opuchlém obličeji hysterická červeň.

”Ježiš mami, nech mě bejt, prosim tě!”

”Co to děláš, ty hysterko!”

”Mami, nech mě bejt! Prosim. Ježiši. Prosim tě!” Stále zvyšuje hlas. ”Proč mě mlátíš? Tady se nesmí říct pravda?”

”Seš hysterická! Se na sebe podívej do zrcadla, prosim tě!”

”Víš, že tohle mi nesmíš dělat! Podívej se jak vypadám. Za to můžeš ty! Copak nevíš, že na mě nesmíš ječet?”

”Vstaň a udělej co ti řikám, ty hysterko bláznivá. Seš úplnej blázen!”

”To sem z tebe!”

”Tak vstaň!!”

Leží na zemi, obličejem přitisknuta k podlaze, máčí koberec. ”Mami, já tě mám ráda.”

”Tak vstaň”

”Co se to tady děje sakra?! Co to tady Aleno vyvádíš? vstaň z tý země” Otec otevřel dveře obývacího pokoje, kde na plný koule vyřvává fotbal, na konferenčním stolku pivo a jeho špinavý fusky.

Pak už v postatě neví, co se dělo dál. Pamatuje si jen spoustu nadávek , otupění smyslů. Vlastně necítila vůbec nic. Jen tělo bylo napnuté na maximum. Vládl mu vztek. Krvelačný a zároveň chladný.

Už jako malá se naučila zastávat místo prvorozeného syna. Vadila jí slabá matčina povaha, taková příliš citlivá, ženská, na to aby se postavila na vlastní nohy a chladně odolávala ranám osudu. Snad proto se dá omluvit její mladická zaslepenost, když se radovala z otcovy přízně. Pak začala dospívat. Otevřely se jí uši, oči, a mozek začal třídit informace. Párkrát málem zabila bratra a dobrovolně se z lítosti nechala zbít.

Pak....Obrátila se na podpatku, ošlehaná plameny nastavila tvář vichřici. Postavila se na stranu matky a zahořela v ní, vlastně poprvé, opravdová nenávist. Matka ze začátku nepochopila. Jí to nevadilo. Vlastně bojovala hlavně za svoje za svoje ego. Je to boj naprosto samoúčelný a sobecký. I ona je naprosto egoistická. Nesnáší své vlastnosti, jež dostala do vínku po otci a přitom jí dovolují její oblíbený nadhled. Našla nad nimi totiž kontrolu. Akorát neni úplně normální. Psychicky. Ale kdo je.

Nenávidí otce, a přesto je ráda, že se narodila tak, jak se narodila. Je totiž natolik otlučená, že se naučila smát. Občas se však směje až po pláči.

Tenkrát teda necítila nic. Kromě váhy těla otcova a horké divoké síly uvnitř. Vzdáleně slyšela jekot.

”Panebože Aleši, to už stačilo, dyť jí něco uděláš! Aleno, zklidni se a nech toho!”

 

Jednou přišla do školy s monclem. Byl to její první moncl, protože se jí málo dělaly modřiny, ať se praštila sebevíc. Přes otřesnost situace byla šťastná. Aspoň na chvíli. Věděla, že se budou ptát, kde to vzala. Ptali, se, řekla. Byla ráda, že to někdo ví. Ona na sebe vinu nehází, neni jako z filmu.

Bylo to tenkrát, co poprvé utekla. Celej den se toulala a ztrácela v lese. Pak usnula na posedu a viděla srnky. Jenomže má strach z cizích lidí a utekla před hajnym. Myslela si, že jde na posed. Honili jí. Uklidnila se. Řekla, že se lekla. Byl už večer. Tak do tmy courala, protože to by bylo blbý přijít domů tak brzy. Pak se přikradla za dveře a poslouchala.

”Aleši, di se po ní podívat. Už je tma. Co když se jí něco stalo.”

”Vona příde:”

”Radši se di po ní podívat.”

”Vypni ten kafemlejnek!”

Ještě větší radost měla, když tehdy viděla spoustu modřin a podlitejch fleků na otcově těle. Řikal, že se praštil...

 

 

Asi by se mohla přestat litovat. Je dost dětí, kterým v jedenácti strčil otec do ruky kulomet a šli zabíjet devítiletý holčičky k sousedům.

 

 

Vždyť je to přece tatínkova holčička, se kterou jezdí v komplet novym drahym autíčku nakupovat do hyper stáda vepřů, kde otec(jako obvykle) sprostě nadává nepřítomné matce, že mu schovala....(nadával by stejně i za její přítomnosti). Ona mlčí. Proč by protestovala. Máma tu neni, a ona novou bundu potřebuje....

 

 

 

 

PUBLIKOVÁNÍ A ROZŠIŘOVÁNÍ TEXTU PŘÍSNĚ ZAKÁZÁNO!!!


Incident
28. 12. 2005
Dát tip
Nevim co se stalo, co se děje. Nemuže být pravda že už pro tebe nic neznamenám. Opravdu to chceš? vyškrtnout mě ze života. pujdu ti vstříct ale není to správné. už tolikrát sme si řekli jak nám na sobě zaleží. prostě to nemužu pochopit. Kdybys náhodou znovu viděla to co máš před nosem. 274774864

Semeno
28. 12. 2005
Dát tip
Já čísla nemažu. a netvař se..

Incident
28. 12. 2005
Dát tip
ještě o tom popřemýšlej. ať říkáš co říká, stejně je to mezi námi hluboký. To prostě nezměníš! není správné tohle dělat! Uvědom si to konečně a zahoď tu barieru za kterou se schováváš.

Semeno
28. 12. 2005
Dát tip
kecy kecy

Constantine
28. 12. 2005
Dát tip
Žádný kecy!

ssalpy
09. 04. 2004
Dát tip
Je to přesný..... anebo ne.... Tip

Semeno
11. 11. 2003
Dát tip
Hmm. Jo. No tak dík. Děkuju

Isilme
10. 11. 2003
Dát tip
Semeno: líbí se mi to, a moc..je to přesný...

ch_34
29. 08. 2003
Dát tip
nekončí, pokračuje a jen se přelévá jak měňavka jako u nás, jako jinde všechno

ch_34
29. 08. 2003
Dát tip
a zrovna u toho poslouchám Iron Mena od Black Sabath a jednu hodně nadávací píseň od Eminema, tuším, že Kim

Semeno
29. 08. 2003
Dát tip
Jo, hmm, nadávací píseň od eminema, tuším, že kim...tak to je ovšem pojem. A já zase poslouchám zvuky otevírajících seprospastí. Mám je na cédéčku .o))

Semeno
20. 07. 2003
Dát tip
No, ehm. nevidím? To sem já, smůla, no. Možná proto. Dík :o)

Wopi
20. 07. 2003
Dát tip
nejsou náhodou "ta nebesa"?

Semeno
20. 07. 2003
Dát tip
Tak trochu :o)) Ty jo, já bych to ňák neřešilo todlecto. Mám trochu strach. Možná trochu víc. :o) Hm?

Wopi
20. 07. 2003
Dát tip
inu tak :)

Semeno
20. 07. 2003
Dát tip
:o))

Kačírek
15. 07. 2003
Dát tip
Teda "dost dobrý", poměrně vyzrálé. Nevidíš se v tom náhodou?

JASAN
10. 03. 2003
Dát tip
Přišlo mi to výborný, přečetl jsem si to znovu a přišlo mi to stejně skvělý jako poprvé. Ale mohlo bys mít pro staříky alespoň trochu pochopení.

Semeno
10. 03. 2003
Dát tip
Hmm, pochopení pro staříky, co pochopení vyžadujou , co nokdy neudělaj chybu a smích znamená cizí neštěstí.. ..don´t know... ..čim častějc to čtu, tim je to horší.. ale to nic, klidně mě chvalte, protože vono to zas tak špatný nebude.. :o)) Dík

Semeno
21. 01. 2003
Dát tip
hmm, ..dalo, jenže...a já to tak původně zamýšlělo, jenomže...hehe, moje blbá hlava, spojená s mojí oddanou rukou, si to nemohly vdpustit. Neboj, vynadalo sem jim, ale marně... :o)))

Marthin
21. 01. 2003
Dát tip
Znám ty cuky neposedné ruky...ale to sem nepatří..;-)

Semeno
21. 01. 2003
Dát tip
..juju.... tak mi to neztěžuj...

Marthin
20. 01. 2003
Dát tip
Bych měl nápad..nedalo by se dál pokračovat v takových výřezech rozhovorů jako na začátku?? To mi přišlo hodně dobré..ty kecy mezitím si snad každý domyslí...

Cirilla
05. 12. 2002
Dát tip
teda, to je husťárna, mám také obdobné krásné vzpomínky na dětství... *

Rézi
04. 12. 2002
Dát tip
Teda...já valím oči...věděla sem,že seš dost dobrá,ale že až tak...fakt mě to dostalo!!! Hele,že se na mě nezlobíš...kvůli tomu,jak se teď chovám...Nevím,jestli sis toho všimla...určitě jo...víš co myslim-jak sem teď dost často v lihu...Nechci,aby ses zlobila!!!

Semeno
11. 11. 2002
Dát tip
Se ovlivňuju ze dne na den. Takže něnim názory, si nemyslim, že bych za to zasloužilo nakládačku. Ovšem, když to mr. Slova příde tak skvělý tak proč ne, stejně nevim, jak se to dělá a co bych měnilo, asi ty příšerný chyby :o)

turandot
10. 11. 2002
Dát tip
...cccc...seš (promiňte mi, velectěná) Magor. Proboha. Nic s tim neděléj!!! Pomóc. Nešahej na to. Pusť to. Uááááá....Vždyť je to..dokonalý.

Semeno
09. 11. 2002
Dát tip
Sem si to přečetlo znovu a už mi to tak sqělý nepříde. Nedá se to ňák vopravit?

m11
22. 10. 2002
Dát tip
perfektní.........má to spád.............dokážeš vtáhnout.......... megatip!!!!!!!!!!

turandot
20. 10. 2002
Dát tip
Semíínko....takhle to nejde, víš...nemůžu se k tomu vyjádřit ňákejma blbejma znakama, pouhejma znakama...potřebuju tě šťouchnout do břicha......:-)

turandot
20. 10. 2002
Dát tip
...pudem na tu krysííí, jo? Hele, Semčoune, já jí snad pomenuju po tobě..Fakt. Chlapíku, vozvi se!

Narvah
19. 10. 2002
Dát tip
No, Semeno, tip *. Misty je to ponekud zmateny, ale je to dobry. Asi od srdce. Tak hodne stesti.

Semeno
19. 10. 2002
Dát tip
Tak hodně štěstí- dík. Já vim, je to zmatený, já debil už ale nevědělo, co s tim.

Algaranna
16. 10. 2002
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru