Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Soutěž o haiku měsíce září: Výsledky!!!

23. 10. 2002
2
0
2547
Autor
Radost

Jak to asi dopadlo?

Ačkoliv jsem včera dostal vypoved v praci, presto jsem si nasel trochu casu a konecne dal dohromady vysledky za září.
S celkem osmi hlasy se na prvním místě umístila haiku matematik od autora josefK. Gratuluji.
Na dalších místech se umístily tyto texty:
přístavy spánku 6 hlasů
Déšť 6 hlasů
Haiku na posrání 6 hlasů

Zem 5 hlasů 
Clovek 4 hlasy 
Absolut haiku 4 hlasy
dve haiku 3 hlasy

Pomaly jesenne 3 hlasy
Oslavné haiku 2 hlasy
zenová 1 hlas


Hlasovalo celkem 21 lidí (někteří ale vybrali jen jednu nebo dvě haiku) což je milé zvýšení oproti předchozím soutěžím. Na druhou stranu co do kvality (podle některých ohlasů) byl měsíc září dost chudý. Všem hlasujícím proto děkuji za čtení a za jejich hlasy, všem autorům děkuji za to, že píší a doufám, že to tak zůstane.
Přeji Vám všem hezký den.
RADOST


Radost
04. 11. 2002
Dát tip
hm, pravdu máš v tom, že jsou ty hlasy spočítaný blbě ale nemůžu souhlasit s tím, že by to byl úmysl a rozhodně ne proto, abych mohl ovlivňovat výsledky proč bych to asi dělal? k čemu by ta soutěž potom byla? smysl? jenom spousta zbytečnýho hledání odkazů, vypisování a kopírování čísel děl, kontrolovaní, jestli jsou všechny a pak se "rozhodnu" co vyhraje? že mě podezříváš z podvodu a neregulérnosti je pochopitelné, ale možné důvody mi připadají natolik směšné, že mě téměř uráží myšlenka, že mě považuješ za takového hlupáka výsledky samozřejmě přepočítám a opravím děkuji za upozornění, budu "pozornější"

Wopi
04. 11. 2002
Dát tip
o.k., beru

Wopi
03. 11. 2002
Dát tip
Zajímavé je, že jen pod vyhlášením soutěže má Haiku na posrání 6 hlasů (zde uvedeno 5 - ve skutečnosti se tedy zřejmě dělí o druhé místo), Člověk 4 hlasy (zde uvedeno 3) a Absolut haiku 4 hlasy (zde uvedeno 3). Když k tomu přičtu neviditelné hlasy do zpráv, řekl bych, že výsledky vyhlašuješ prostě tak, jak se ti to hodí.

Marco
31. 10. 2002
Dát tip
Josefk : opožděně, ale přece ...bezva ... gratuluju :c-)

Seregil
25. 10. 2002
Dát tip
Josefk: tak opožděně, stovky gratulací.

ikarka
24. 10. 2002
Dát tip
josífku : tleskám :-)

Josefk
24. 10. 2002
Dát tip
ach, díky vám všem, že sem chodíte občas na návštěvu,... děkuji tady taky manželce za to, že se mnou jezdí denně do práce, dceři, že jednou za tři týdny přijede za psem a pro futro, synovi za to, že mne naštěstí nechce vozit naším autem, tchýni, že mne má radši jak vlastní dceru, taky všem mým dalším blízkým, kteří už tu radost se mnou nemohou sdílet z časových důvodů... :-))) fakt díky ...!

Litochowitz
24. 10. 2002
Dát tip
Josefk, jsi skvělej:-)))!!!

Josefk
24. 10. 2002
Dát tip
a skromnej :-)

Litochowitz
24. 10. 2002
Dát tip
..to především:-)))

Josefk
24. 10. 2002
Dát tip
a nevybouřenej :-) ? (musím se zeptat doma )

skromna
24. 10. 2002
Dát tip
ehm :-)

Radost
23. 10. 2002
Dát tip
avi

Armand
23. 10. 2002
Dát tip
gratulace nejlepšímu! :)))

Litochowitz
23. 10. 2002
Dát tip
perfektní...jseš fakt borec........T-p.

Knihovník
23. 10. 2002
Dát tip
tak nějak mne nepřekvapuje, že to co vyhrálo není haiku - a je tu zas ta otázka - má to smysl ? ne/rýmovaná "poezie" ... pěkné. nesmysl.

Wiki
23. 10. 2002
Dát tip
josífku : gratuluju :-))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru