Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

vrah ve mně

25. 10. 2002
11
0
2165
Autor
Josefk

vzpomínám si dobře :-)

"Hrůza třese chlívkem, ve chlívku je Rus...", říkával můj otec, když přišel na zahradu a viděl tu spoustu práce, kterou bylo potřeba udělat. Měl totiž jistotu, že je na to (dobrovolně) sám. Měl totiž syna, kterého by při společné práci musel zabít.

Mám to po něm.

Energetik, co mne včera potkal na chodbě, se mne zlomyslně tázal, jestli už mám zasazený česnek. Včera se podařilo, dnes už roste.

Hned zavečer jsem se na zahradě chopil rycích vidlí, skoro jsem už za toho půl roku vyšel ze cviku. Mohl bych samozřejmě říct synovi, ale proč? Zřejmě by naše spolupráce skončila zahradní vraždou. No, ale kam s mrtvolou, že? Tak jsem si raději plivnul do dlaní a po kvalitně! provedené práci jsem si je umyl.


Print
04. 11. 2002
Dát tip
:-)*

clovrdik
01. 11. 2002
Dát tip
:-)) pěkný a vtipný :-)); no jo, co s mrtvolou na zahradě, kdo se má kopat s tak hlubokou dírou, no ne ? :-)) TIP za pobavení

Borec
27. 10. 2002
Dát tip
Tak tohle je:

Toxman
25. 10. 2002
Dát tip
Hezké... , ale možná stačilo si na ně plivnout ještě jednou. :o))*

Litochowitz
25. 10. 2002
Dát tip
....kam s ním?........T-p.

Deltex
25. 10. 2002
Dát tip
*!

Olina
25. 10. 2002
Dát tip
:) taky ho mám:) hezký *

rycí vidle? co to je?

Armand
25. 10. 2002
Dát tip
:)) *

obávám se, že vůbec ne, Stanislave_Vašino:-)

gd
25. 10. 2002
Dát tip
a přitom stačilo syna vložit mezi rytí a sázení česneku. no nic, na jaře taky dobře.

Josefk
25. 10. 2002
Dát tip
díky za návštěvu :) Tox: spíš dvakrát :) Lito: odpoví ti Przemek Podlahovy :-) Oli: dobře nám tak :) Konst: je to rýč, kterým se můžeš naráz šťourat v pěti nosních dírkách :-)

waltr
25. 10. 2002
Dát tip
to znám :-)) t (...myslim s těma vidlema)

Gael
25. 10. 2002
Dát tip
Roztomile ! Naprosto se v tom nachazim, ale na strane nepovedeneho ditka. Muj otec zahradnikem (a kozlem zaroven:) by jiste byl uz za katrem, kdybych prijala jeho navrh : pojd mi pomoct na zahrade. Nepomuzu, ale delam to vlastne pro nej.

Toxman
25. 10. 2002
Dát tip
Josefk: No hold jsi odborník... gd: S tím vkládáním, to není špatný nápad. Ale někdy můžou takovéhle vkládané objekty (zvláště s nepředvidatelnými vlastnostmi) udělat v celé hierarchii zahrádky.exe, pěknou paseku. :o))

fungus2
25. 10. 2002
Dát tip
dobré!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru