Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zamyšlení nad životem

21. 11. 2002
10
0
2250
Autor
Playwithfire

 

Bezpráví vítězí

vojáci erární

se srdcem z nerezi

slabí se nebrání.

 

Anonymní tváře

nezájem a chlad.

spálené jsou snáře

umí mít někdo rád?

 

Láska, ta pomalu umírá

v plamenech hyne odhodlání.

Naděje pozvolna skomírá

nikdo se smrti neubrání.

 

Totální zoufalost

morbidní svět

štěstí je troufalost

i jednou za sto let...


gASK
29. 05. 2003
Dát tip
Kdepak:)..ona ani oficiálně netvoří...to ona mi vždycky jen něco napíše nebo jen tak vezme kytaru a zazpívá a vznikne z toho většinou něco úžasnýho......

gask-takze ma tvorfba je uzasna? heh...no, diky...:o)

gask:pise takz na pismak? rada bych si od ni neco precetla:o)

gask:ja neci vyrust!!!!!!! :o) jak ti to muze nekoho pripominat, kdyz jsem zcela originalni, jedinecna a nenapodobitelna? :o) ale diiiik

gASK
21. 05. 2003
Dát tip
Nevyrosteš, nebóóój..:) Dobrá, souhlasím, jsi jedinečná, nenapodobitelná a tak vůbec...ale nemůžu si pomoci, je to prostě hodně podobný:)

gASK
17. 05. 2003
Dát tip
Quinn:Jako bych nevěděl že tu na tebe narazim:) Ten konec... ..je nejlepší! A taky se mi líbi první sloka, vůbec je to celý pěkněj text...sice je pravda, že místy to při čtení trošičku zadrhne, leč to se dá při zpěvu krásně zakulatit:) ..dost mi to připomíná písňovou tvorbu jedné mé shodou okolností též patnáctileté kamarádky...jen doufám, že z toho nevyrostete:)

guy:ty mas asi hodne rad snare, co? :o) ale diiik...

guy
30. 04. 2003
Dát tip
nejvíc za spálený snáře a poslední dva řádky ***

Quinn
06. 04. 2003
Dát tip
Ten konec... ...je dobrej! *

Neewoa
30. 03. 2003
Dát tip
Myšlienka dobrá....jasne vyjadrená....ľahko a zrozumiteľne.Len ten rytmus mi tam akosi...:)

paranoicus:naka nevim co na to rict...srovnat muj text s krylem je snad to nej oceneni cos mi moh dat...diky,vazne...

paranoicus-hele neni Kryl NAHODOU uz mrtvej?:o)

Paranoicus
29. 11. 2002
Dát tip
Playwithfire: Sis nefšilma toho minulýho času?

bestie>ani ne,zpivam HROZNE:o) Alůe diiik...

Paranoicus
23. 11. 2002
Dát tip
Text písničky by to byl dobrej ... mohl to zpívat třeba Kryl ... ale právě ten rytmus tam "drhne". A CO MÁ JAKO BEJT? Je to dobrý, dekadentní. Z jednadvacátýho století.

Fil
21. 11. 2002
Dát tip
Občas mi to tam trocu drhne,ale pocitově to plně vidím:-)

Litochowitz
21. 11. 2002
Dát tip
jsou tu i silná místa....moc se mi líbí spojení "vojáci erární":-)

jeee, vy ste na mne hodny...Diky! File, jak myslis ze to drhne?

bestie
21. 11. 2002
Dát tip
to by se dalo použít jako text písně...úplně slyšim rytmus :o) nechceš si k tomu napsat noty a pak nám to zapět? :o) hodně působivé!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru